Note fondée sur 840 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Nice, clean, perfect ratio - quality/price, easily accessible!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par May/front desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Ionut-Flavius for choosing to stay with us and for taking the time to give us positive feedback. We are really glad that your overall impression was great.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Best regards,May/front desk Supervisor
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Motel L , Gestion de l’hôtel
HelloThank you so much for your positive review! We are glad that you had a fantastic stay with us at Motel L Hammarby Sjöstad. We are delighted to hear that you appreciated our comfortable rooms and our service. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Tram en face, personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Motel L Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Stephanie! We are glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Séjour mitigé
Publié le 24 juill. 2024 sur HotelsLes +
Hôtel bien desservi pour les transports.
Café et eau a volonté
Hall de réception avec nombreux fauteuils
Les -
Chambre avec fenêtre fixe donc aération impossible. Vue sur une usine.
La moquette est épaisse, les rideaux également et sommier recouvert de tissus. Tout ça fait de cette chambre un environnement à allergie pour les personnes sensibles. Par ailleurs, l’aspirateur n’était pas passé tous les jours. De plus, les chiens sont acceptés dans l’hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2024 par Yamen Levin, Frontdesk Motel L , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We are glad to hear that our hotel's location and transport connections were convenient for you, and that you enjoyed the reception hall with its comfortable seating area.We apologize for the issues you encountered in your room. We understand that the fixed window and limited ventilation, as well as the view of a factory, were not ideal. Additionally, we are sorry to hear that the room’s carpet, curtains, and fabric-covered box spring may have contributed to discomfort, especially for guests with allergies, however we can promise you that all our rooms are allergy friendly and there are specific pet friendly rooms. Your comments are valuable to us, and we will certainly look into ways to improve this aspect of our rooms.Regarding housekeeping, we regret that the vacuuming schedule did not meet expectations. We will review our cleaning routines to ensure a higher standard of cleanliness for all guests.Finally, we appreciate you sharing your thoughts about our pet policy. We are grateful for your feedback and will continue striving to enhance our guests’ experiences.Best regards,
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
HelloThank you so much for your positive review! We are glad that you had a fantastic stay with us at Motel L Hammarby Sjöstad. We are delighted to hear that you appreciated our comfortable rooms and our service. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Motel L Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hello Rehman,Many thanks for choosing to stay with us at Motel L Hammarby Sjöstad.We are pleased to read that you gave us such good points in many areas and appreciate our services. It is through our guests' feedback that we are motivated to provide excellent service.We look forward to seeing you here again in our hotel.Best regards,May/Front Desk Supervisor
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Motel L Team, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphane, Thank you so much for the stars. We hope to get the chance to welcome you back again soon!Kindest Regards,
par un voyageur
Publié le 9 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par Motel L, Gestion de l’hôtel
Hej,Stort tack för att ni valde att bo hos oss på Motel L Hammarby Sjöstad.Det glädjer oss att läsa att ni gav oss så bra poäng i många delar och uppskattar våra tjänster. Det är genom våra gästers feedback vi motiverad till att ge utmärkt service.Vi ser fram emot att se er här igen i vårt hotell.
par un voyageur
Très bien !
Publié le 18 juill. 2023 sur HotelsBon rapport qualité prix, hôtel tout confort et café gratuit. Très bien !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par May/front desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Bertrand,Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to give us positive feedback. We are really happy to hear your stay with us was great and you did enjoy our free coffee in the lobby.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.If there is anything more we can do to make your next stay even better, don't hesitate to let us know. We are here to make sure you have an excellent experience every time you visit us.Best regards,
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2022 sur Expedia
Un personnel souriant et serviable, une chambre propre et un espace de vie confortable au rez-de-chaussée. L'hôtel est à 20min du centre mais une station de tram se trouve juste en face de l'établissement. Le petit-déjeuner est varié et de qualité !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2022 par May/frontdesk, Gestion de l’hôtel
Hello Mandy,We appreciate that you chose to stay with us and for taking your time to give us such a wonderful review.We are so glad that you had a nice stay here.Hoping that we are able to welcome you back again soon.Best regards,