Note fondée sur 1 162 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Narin, Gestion de l’hôtel
Dear Hamida, thank you for your perfect rating! We’re delighted you had a great stay and hope to see you back at the hotel soon. Kind regards, Narin - Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Belle découverte de Stockholm

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Personnel au top à l’écoute Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Narin, Gestion de l’hôtel
Dear Farida, thank you for your wonderful feedback! We're thrilled that our staff made your stay special. We hope your discovery of Stockholm was memorable, and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Narin - Front Desk
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Petit déjeuner pas bien Propreté approximative Bruyant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Narin, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, thank you for your feedback. We regret that your experience with breakfast, cleanliness, and noise was not satisfactory. Your comments will be addressed with our team to improve our services. We hope to have the opportunity to make your next stay better. Kind regards, Narin - Front Desk
2 sur 5
par un voyageur

frankly a mess

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
I would have appreciated to know that HEAVY renovation works are ongoing, therefore I would hear the sound of construction works of the hotel while trying to do my calls, and would basically eat in the middle of a construction area, for breakfast. It is not ok to not warn customers, let alone Premium Radisson Clients. Staff was, as usual, outstanding though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Narin, Gestion de l’hôtel
Dear Leyla, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations. Your comments have been noted, and we'll do our best to ensure better communication in the future. We're pleased to hear that you found our staff outstanding. We hope to have the chance to make your next stay more enjoyable, specially when the renovations are done and our interior is more pleasant. Kind regards, Narin - Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Clair Front desk, Gestion de l’hôtel
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Clair Front desk, Gestion de l’hôtel
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Malik, Thank you for your kind review, we're so happy you have enjoyed your stay with us. We hope to see you next time you visit Stockholm. Best Regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel plutôt triste et fade personnel accueillant

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
La chaîne Radisson me déçoit de plus en plus. Les photos sont toujours alléchantes mais une fois sur place beaucoup de déception face à des matériaux vieillissants. À Stockholm le personnel relève le niveau.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Ellinor - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Yann,Thank you for taking your time to complete our satisfaction survey and the feedback. We apologize for not meeting your expectations and hope to welcome you back to our hotel soon again, to give you a stay memorable for the right reasons.Kind regards,Ellinor - Front DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par Narin, Gestion de l’hôtel
Dear Parsons, thank you for taking the time to rate your experience with us. We are happy that everything have been excellent and we look forward to welcome you back soon. Kind regards, Narin - Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Excellents

Publié le 4 déc. 2022 sur Hotels
Nous avons passé 3 nuits dans cet Hotel ! C'était parfait. Bonne situation juste à côté de la gare , belle décoration à l'intérieur, chambre propre et literie confortable. Un petit déjeuné excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2022 par Sebastian, Gestion de l’hôtel
Dear MaelleThank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,SebastianFront officeRadisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm