Note fondée sur 806 évaluations de clients

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3,0 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par Gabrielle de Québec

Publié le 27 juill. 2015 sur Hotels
pas de chambre non fumeur disponible donc nous avons pris une fumeur, la senteur était épouvantable mais bon... c'était à s'y en attendre. sinon le lit était correct malgré les draps tâché de crayons. l'eau du robinet et de la douche sentait fort la moisissure / champignons donc nous nous sommes passé de ce luxe . pour déjeuner , toast et brioches commercial. manque de lait donc pas de céréales. voilà.... je donnerais un max de 1*1/2
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 oct. 2013 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Bruyant

Publié le 23 sept. 2013 sur Expedia
Contre : Insonorisation
Bruyant Bien autrement Bon rapport qualité prix Facile d'accès
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Tara, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN STOCKTON and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect score! We're delighted to hear that you had such a positive experience during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect rating! We are thrilled to hear that you had an excellent stay with us. Your satisfaction is our top priority, and it’s wonderful to know we met your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect rating! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words are greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Was charged a $50 cash deposit , room was a non smoking but smelled like cigarettes and. Sheet covers had cigarette holes, only had 3 small shower towels. I would not go back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about the issues you encountered during your stay. We apologize for the inconvenience caused by the cigarette smell and the condition of the sheet covers. Your comments regarding the towel supply and the 50 cash deposit are noted. We strive to provide a better experience for our guests and will address these concerns with our team. We appreciate your feedback and hope you might give us another chance in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Paramount

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you had a great stay and found everything to your satisfaction. Your positive feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We look forward to welcoming you back on your next visit!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect rating! We're thrilled that you had such a great experience with us. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your positive feedback. We look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the near future.Sincerely, Hotel Manager