Note fondée sur 424 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par kayleigh, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy,Thank you so much for taking the time to leave us this review! I am so pleased to see you enjoyed your stay here at the hotel. Thank you for choosing to stay with us. We greatly appreciate your feedback and we would love to welcome you back again very soon.Kind regards,Kayleigh - Front Office Supervisor
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Étape de transition. Très grande qualité de l'hôtel et des chambres. Excellent accueil. Très bon séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par kayleigh, Gestion de l’hôtel
Dear Herve,Thank you so much for taking the time to leave us this 10/10 review! I am so pleased to see you enjoyed your stay here at the hotel, Thank you for choosing to stay with us and we would love to welcome you back again very soon!Kind regards,Kayleigh - Front Office Supervisor
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2022 par Chloe, Gestion de l’hôtel
Good Evening, Thank you for taking the time to leave a 10 star review! It'd be our pleasure to welcome you back again soon for another great stay. Kind Regards, Chloe - Reception Team
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2022 sur Expedia
L’hôtel est pratique. Il se trouve au centre-ville bien placé par rapport aux restaurants et pas loin de supermarché Tesco.
Très propre et accueil professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Katy - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review and score of 5/5! I am thrilled to read you enjoyed our location and found all the staff professional too. We look forward to welcoming you again soon.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2021 par Sara - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice,
Thank you for leaving a review of your stay.
See you in the hotel again soon!
Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 15 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2021 par SHealey, Gestion de l’hôtel
Good Evening Fabrice,
I would like to take this time in thanking you for your recent 10 out of 10 review at the Hilton Garden Inn Stoke on Trent. No doubt we will continue to welcome you back time and time again offering the same 10/10 service that you expect. Thank you on behalf of the team, we hope to see you again soon.
Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2021 par Reception , Gestion de l’hôtel
Thankyou for your 10/10 review!
We thank you for your continued loyalty and hope to welcome you back to the hotel soon!
Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2021 par SH, Gestion de l’hôtel
Good Morning Fabrice,
I would like to take this time on behalf of the Hilton Garden Inn Stoke on Trent in thanking you for your review. We always strive for excellent 10/10 service and as such your review mirrors exactly what we set out to achieve. If you are in the local area, once again in the coming future we would be more than welcome in having you back with us. Thank you for this excellent scoring.
Kind Regards
par un voyageur
Bureau/Chaise, quel dommage !
Publié le 14 nov. 2020 sur HotelsHotel parfait, propre, clair, silencieux avec une literie extraordinaire, sauf que . . . . . il n'y a ni chaise ni bureau dans la chambre ???? J'ai pour habitude de travailler dans ma chambre et de mettre a profit ce temps calme pour avancer dans mon travail avec mes deux ordinateurs. Ce fur pratiquement impossible ! Quel dommage et quelle curieuse idee . . . . . Je ne reviendrais plus, bien que par ailleurs l'hotel soit irreprochable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2021 par SH, Gestion de l’hôtel
Good Morning Fabrice,
I would like to thank you for providing a review about your stay at the Hilton Garden Inn Stoke on Trent. It is great that you found our rooms to be clean, the lighting bright and the rooms perfectly silent for a long rest. It is unfortunate that you found the lack of desks or chairs in our rooms to be a true hinderance to your stay, thus stopping you from doing taking advantage of our quiet rooms. I would implore you to give us another chance if you are within Stoke on Trent and not let this affect any potential future stays.
Kind Regards.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Molly and the staff were extremely efficient, effective, friendly, and helpful. Would highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Courtney- Front Office Supervisor , Gestion de l’hôtel
Good evening Steve, thank you so much for leaving us this review! I am pleased to see that you found all the staff efficient and friendly especially Molly. We greatly appreciate the feedback and would love to welcome you back again in the future! Kind regards,