Note fondée sur 933 évaluations de clients

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4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

On a connu mieux

Publié le 4 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Hotel Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback, Jean.Best wishes, Luke -
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2022 sur Hotels
Douche avec seulement de l’eau froide. Aucune excuse ou reaction lors du check out
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2020 sur Hotels
En raison du Covid 19, le petit dejeuner est un self service a remonter soi meme dans la chambre. Lait, cafe, et jus d'orange doivent etre verses dans une cup en carton. Le probleme ce matin, il n'y avait pas de couvercle en plastique . . . . pas tres pratique de remonter en chambre avec 3 cup remplies sans couvercle (plus le restant du petit dejeuner).
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Booked hotel to stay before travelling to Alton towers. Perfect. Very reasonably priced, 30 min drive from the park. Very happy with room which was very clean. Breakfast included aswell which was of a very good standard for what we paid. Would highly recommend this hotel for families travelling to the area of Alton towers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Wow, 5-stars! Thanks so much, Nicholas. We are chuffed to see our hotel ticked all your boxes! We hope to see you again and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect rating, joanna. We hope to see you again and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Very basic..good choice awful. Had to pay for parking!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Hi Tracy, please drop us a message so we can discuss this. All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Noise (A50 outside) Parking £5 per day inconvenient - a long way from anywhere useful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Hi James, we appreciate the feedback and we hope to see you again. All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect rating, David. We hope to see you again and All the best, Martin - Hotel Operations Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Wouldnt stay again

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Ive stayed at lots of holiday inns and this is not 1 id visit again room so small we couldnt even access the kettle without moving a heavy bed no room to move around the room as a family of 4 the space was a joke. Breakfast although included in the room price was awful all under cooked slimey eggs white bacon white sausages no fruit or yougarts all unhealthy options very limited choice compared to every other ive stayed in and breakfast was a complete mess watered down juices to the point they didnt taste of juice coffee that tasted like the water hadnt been changed 4 a week just nasty. Staff where not rude but extremely unhelpful when needed even 4 simple requests like timings and food requests ordered food in the evening after a 6 hour drive to have to send it back due to it being cold and not what was advertised just a very poor experience as i no how good holiday inns can be and went out of my way to book one for this reason.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par HOM, Gestion de l’hôtel
Zak, thanks for your feedback. We want every guest’s stay to be perfect, so we’re sorry to see this wasn’t the case for you. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Martin - Hotel Operations Manager.