Note fondée sur 39 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Staff were helpful and friendly, beds comfortable food in info-Chinese restaurant within hotel was fantastic.
Downside, toilet roll holder was hanging off, shower was too hot to use and TV not working.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Good room for an overnight stay, i wouldn’t want to stay in it any longer than that as the window looked out onto a brick wall.
Average room, comfortable and clean
par un voyageur
Mycket bra
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
No breakfast available at 0700. No staff to check out at 0730. Did not answer both phone numbers.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Avoid this poirly managed sh@thole!
Publié le 11 juill. 2024 sur HotelsYou had to provide your own login details for the TV (Netflix, ITVX etc) if you wanted to watch. There was no Internet connectivity to access the TV or social media, email etc. A £20.00 damage depisit was taken & will not be returned until after 5-10 working days & im actually surprised if they will be able to distinguish if i or previous guests have caused any damage. The decorations & bed were brand new - in the 1970s. No hot water for a shower. Needi continue?