Note fondée sur 429 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 déc. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par Martin Jérôme de Ile de France

Excellent pour voyager vers le sud.

Publié le 26 avr. 2016 sur Hotels
Trés Bonne Impression
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

internet trés mauvais

Publié le 3 juill. 2013 sur Expedia
Pour : le calme
Contre : le WIFI
le WIFI fonctionne trés trés mal. 1min pour afficher la moindre page internet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par trish, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for you kind review. Kind regards.Daysinn team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Lady at front desk very friendly. Hotel a bit dated but room was clean and fine for a one night stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Days Inn , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
I was given 2 single bed room and thats not what i booked. I went to reception to query it and there was nobody there. Waited half an hour, phoned, pressed the buzzer. Had to give up and go to sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Trish, Gestion de l’hôtel
Hi thank you for your feedback, we have investigated your room issue, you did book a twin room and it clearly states that on our communication from Hotelbeds.com.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Room previously had a smoker in it as there was ash on window sill. Fire alarm went off few times in the middle of the night. No notification from staff to say it was safe to stay in rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Trish, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we will investigate your issues raised.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par trish, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, and rating us so highly, we will pass on your comments to the team who can only be encouraged by your positive review, we look forward to seeing you agian soon in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels