Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for this wonderful rating Dana! We hope to see you again soon Have a great day and take care always
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for this wonderful rating Virginia! We hope to see you again soon Have a great day and take care always!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Room was clean, staff was really friendly, easy check in and check out process. Breakfast was minimal/limited but enjoyed my stay otherwise!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Basic hotel. Not a great deal for the price, beds are ok. Pillows are absoutely terrible. They are lumpy, all 9 between two rooms. The Jimmy Dean breakfast sandwiches that you microwave are absoutely terrrible. Settled for a muffin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chris, We're sorry to hear that you've had unsteady experience during your stay. We take all of our reviews (negative or positive) very seriously. We will take actions accordingly. We hope to see you again sometime in the futhre and hopefully you can enjoy more in our free continental style breakfast. Thank you and have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Could have used some sand out front in the parking lot as it was icy. One of our cards wouldn't work at the start. Overall the rooms were clean and the staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your response Scott! We appreciate your feedback and we hope to see you again in the near future. Have a wonderful day and thank you so much again! Take care.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2023 sur Expedia
Carpet very dirty. Sheets were dirty. Shower had dry blood in it. Musky/ moldy smell in room and hallway
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Hotels
Clean convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this wonderful feedback Joan! Me and the team greatly appreciates it. We hope to see you sometime again soon and we hope that you take care always! Again, thank you