Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Expedia
Ontbijt en diner zeer goed. Kamer erg aangenaam. Mooi aangelegde tuin, smaakvol. Iets te duur voor deze accomodatie.
4 sur 5
par un voyageur

Ländliche Idylle

Publié le 22 oct. 2016 sur Hotels
Urige Unterkunft. Liegt etwas abseits ca. 50 km von der B1 entfernt. Für Leute die das Leben auf dem Land lieben und Ruhe suchen empfehlenswert. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Angebot ist begrenzt. Freizeitaktivität auf der Nachbarfarm, ca. 30 Km entfernt. Frühstück fällt etwas mager aus. Abendessen sehr gut. Der Grundpreis und das Leistungsverhältnis sollten überdacht werden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2017 par Social Media Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to elaborate our property with such amazing words. We are glad that you have enjoyed your stay and we hope fellow travellers will make fantastic use of your story to make their stay just as fun. Best regards, Koney
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de buckinghamshire

Good place to stay in the Kalahari

Publié le 23 févr. 2016 sur Expedia
Pour : Rooms, gardens, swimming pool, evening meal, staff and location
Contre : Breakfast content
Emplacement : Good location en route to Kgalagadi. Stampriet has no tourist attractions.
Return visit to this hotel. Lovely gardens, good en route stay to Kgalagadi. Rooms good, great swimming pool. Very good service. Only negative would be quality and content of breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2016 par Social Media Assistant , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to share this feedback. We apologise for the inconvenience we have caused and we hope to improve our breakfast quality. We wish you all the best in your future adventures. Kind regards, Koney