Note fondée sur 916 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
bien mais petit déjeuner insuffisant
Publié le 21 août 2022 sur HotelsHôtel très sympa car bien situé avec quelques maisons formant un ensemble. Petit déjeuner laissant à désirer
par un voyageur
bon hôtel pour une étape
Publié le 17 août 2022 sur HotelsTrès grande chambre avec très grand lit confortable.
Wifi moyen.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the fantastic 5 out of 5 rating! We’re so glad you enjoyed your stay. Your feedback motivates our team to continue providing excellent service. We look forward to seeing you again soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2024
Beware of this place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're truly sorry to hear that your experience was not as expected. We take all concerns seriously and would appreciate more details so we can address any issues you encountered. Our goal is to provide a comfortable and pleasant stay for every guest.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for the stay and great feedback. It is really encouraging. We feel proud when we get such reviews and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Room was nice, but had a musty odor about it. A/C helped to eliminate it some what. Very convenient to restaurants and the theater. Pleasant staff. Expected something a little nicer for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad you found the room nice and our location convenient. We apologize for the musty odor and will address it with our team. We appreciate your comments and hope to provide an even better experience on your next visit.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 24 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5 Star Review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager