Note fondée sur 384 évaluations de clients

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4,0 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par TracyH, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR STAYING WITH US AND YOUR KIND WORDS!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2023 sur Expedia
An old fashioned. small operation run motel with renovated rooms, reasonably priced, clean and quiet even though it is by a main road. Easy to walk from there to the festival theatre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par TracyH, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay please come back soon to see us. Thanks for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2023 sur Expedia
Nouveaux propriétaires? En renovation, encore beaucoup de travail a réaliser. Mais prix très abordable et juste pour dormir, ca fait l'affaire. La personne a l'accueil super gentil et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par TracyH, Gestion de l’hôtel
Thanks fo r your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Expedia
Bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par TracyH, Gestion de l’hôtel
Thank you very kindly were glad you enjoyed your stay with us! please come back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2023 sur Expedia
Bon accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par TracyH, Gestion de l’hôtel
Thanks fo ryour feedback we truly appreciate it! And we all hope to see you again! Thank you for staying with us. Please do come back
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2021 sur Hotels
Endroit très bruyant, police et ambulance, beaucoup de va-et-vient. Tres peu dormi dans la nuit. Pas de cable pour la tv, seulement par air... chambre rénovée assez propre. Téléphone dans la chambre non fonctionnel. Pas de séchoir à cheveux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2021 par Staff, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience you did experience at the motel, albeit we consider it highly important that Medical Emergencies are a priority. Owing to the sensitive nature of one the guest's health , there was a bustle in the parking area. As far as Hair dryer is concerned, it is always available on request. We hope to serve you better on your next trip to Stratford!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2019 sur Hotels
Le prix demandé plus élevé que celui proposé par hôtels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2019 par TRACYH, Gestion de l’hôtel
WE THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK. HOWEVER I AM SORRY THIS IS WRONG! AS YOU ACTUALLY BOOKED YOUR ROOM ONLINE AND THE PRICING HAS NOTHING TO DO WITH WITH US. THE REASON YOU WERE CHARGED MORE IS DUE TO THE FACT YOU HAD MORE THEN TWO PEOPLE SO YOU WERE CHARGED FOR AN EXTRA PERSON FEE. HOWEVER ! WE ARE GLAD YOU ENJOYED YOUR STAY WITH US OTHER WISE! AND HOPE TO SEE YOU AGAIN!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Propre mais nous avons eu de la discrimination de la part du personnel puisque il nous accordais pas les mêmes droits que les fumeurs de cigarette. Très déçu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par TRACYH, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK! WE HOPE TO SEE YOU AGAIN!
3 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Publié le 29 sept. 2018 sur Expedia
Je n'ai pas aimé par contre que l'homme à la réception a eu beaucoup de difficulté à trouver ma réservation. J'ai eu peur de ne pas avoir de chambre, alors que j'avais réservé à l'avance. J'étais à pied, à 700 km de chez moi, il m'a donné chaud. IL a finalement trouvé la feuille de réservation. Autre chose, pas de cafetière dans la chambre (mais je le savais) et le café à la réception commence seulement à 7h30. Quand on se lève à 5h00, ça fait long pour attendre son café.... Étant donné que je devais quitter à 7h30-7h45 pour prendre le train, il m'a accomodé et j'ai pu avoir un café à 7h05.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2018 par Staff, Gestion de l’hôtel
Hello Natoutou, We are sorry for the trouble caused during your check in process. We had some staff change overs but no excuse is acceptable. Our Manager Raj, "the man at the reception" is sorry to have put a damper on your trip but certainly hopes you were able to enjoy your time at the Travellers Motel and the lovely city of Stratford. An early morning pot of coffee for your early departure was no trouble at all. As we always try to accommodate guests needs. We hope to see you again on your next visit to this city and avoid the check-in hiccups this time around!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
It had a smell and no coffee maker and horrible foam chipped pillows.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par TracyH, Gestion de l’hôtel
We do have coffee makers upon request. As well, if you let front desk know that you would prefer a different pillow we can always offer you a few different options or choices. Also if upon entering your room, you find any thing wrong with your room, we do ask all guests to notify front desk immediately. So we may rectify the situation. We want all our guest to be as comfortable as possible while staying us! We thank you for your feedback and ask you to keep this in mind should you choose to stay with us ever again! Thank you for staying with us, while in Stratford. We hope you will come back next time your in Stratford!