Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jonathan,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
4 sur 5
par Olivier

Publié le 18 juin 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2017
Thank you so much for you feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Great location, good price, clean and comfortable room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It was nice & clean. But doesn't have ports to charge phones or clock.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joan, Thanks for your kind words and positive feedback. Hearing that you enjoyed your experience with us at Motel 6 truly delights us. Our priority is to provide exceptional service and create memorable experiences for our guests, and we are thrilled that we were able to meet your expectations. Your feedback means a lot to us, and we eagerly anticipate your next visit. If there is anything we can do to make your next experience even more enjoyable, please do not hesitate to let us know. Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Not a bad place to stay for the money. Staff was very friendly and pleasant to speak with. No coffee maker, hair dryer, bathroom supplies, etc. but room was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ronald, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff is super friendly and easy to accomodate... Rooms are what you expect for a Motel 6.. Served our purpose well..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eric,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Smelled like pot throughout the whole building stunk
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Daniel, Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience. We truly regret that your recent experience with us fell short of your expectations. In order to better understand and address your concerns, please reach out to us. Your feedback will enable us to make the necessary adjustments to ensure that future guests experience an enhanced stay with us. Natalie #team6