Note fondée sur 891 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Dodji,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Thank you for staying with us and we look forward to seeing you again soon.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Thank you for staying with us and we look forward to seeing you again soon.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Le personnel a l’arrivée et au départ ne s’est pas montré sympathique et facilitant du tout.
Nous sommes arrivés très tard, les formalités d’arrivée ont été très longues et fastidieuses avec un monsieur qui ne faisait aucun effort pour se faire comprendre. J’ai payé cash, je pense qu’il ne m’a pas rendu toute ma monnaie.
Le lendemain matin la dame était épouvantable nous agressant et nous accusant d’avoir trop surbooké la chambre alors que pas du tout nous étions conformes à notre réservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Personnel ou gérants antipathiques. Mauvais accueil après une arrivée tardive.
Au petit déjeuner, malgré nos 4 chambres, on nous a dit être trop nombreux par rapport à notre réservation. Alors que l’erreur venait d’Expedia qui indiquait sur le document de l’hotel 1 personne dans 1 chambre de 4. Agressivité injustifiée alors qu’on voulait juste déjeuner et tirer les choses au clair.
L’hôtel est propre. Chambre fonctionnelle.
Extérieur en travaux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Salima,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We hope to see you again soon!
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 9 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We hope to see you again soon!
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2018 sur Expedia
everything was perfect beds were comfortable the room was cleaned and calm very well situated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2018 par Andy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,Andy
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Gene,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Thank you for staying with us and we look forward to seeing you again soon.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Piyush Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Hannah,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,