Note fondée sur 172 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Vielen Dank für Ihre 10 Punkte, Gestion de l’hôtel
Lieber Axel,wie wir aus Ihrer Bewertung ersehen können, konnten wir Sie vollkommen von unserem Haus überzeugen und das macht uns stolz.Wir danken Ihnen recht herzlich und freuen uns schon jetzt auf Ihren nächsten Besuch.Ihr DénesOperation Abacco by Rilano
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Climatisation defaillante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Warm greetings from Abacco by Rilano, Gestion de l’hôtel
Dear VALERIE,thank you for your feedback on your stay in our hotel, even if the circumstances this week were not to your complete satisfaction. I can assure you that we are working hard on the technical challenge of one of our 3 air conditioning units. Unfortunately, the current temperatures are not only challenging for machines, but also for our external technicians.However, we hope to have convinced you of our other amenities and would be very happy to welcome you back to our hotel on your next trip.Yours, DénesOperation Abacco by Rilano
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Hartelijke groeten uit Abacco van Rilano, Gestion de l’hôtel
Beste Matthias,Wij zijn erg blij om te lezen dat wij u volledig hebben kunnen overtuigen van ons hotel en verwelkomen u graag bij uw volgende reis in ons hotel.Jouw DenesOperatie Abacco van Rilano
par un voyageur
Not so good
Publié le 5 août 2024 sur HotelsThe swimming pool was closed so they give us a ticket for 1 people for 1 hour and half for only one people to the public swimming pool (family of 3 persons).
The AC doesn’t work in the room so it was terrible at night with 30 degrés outside.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Warm greetings from Abacco by Rilano, Gestion de l’hôtel
Dear Florine,first of all, we would like to apologize for the inconvenience caused and I can assure you that we have done everything possible to solve the technical challenge with our air conditioning. Unfortunately, our technical companies are currently overloaded and a final repair of the system could only take place yesterday.Dear Florine,in order to keep our swimming pool in good technical condition, it requires annual renovation, which unfortunately we always carry out during the holiday season. However, as you also wrote, we offer our guests an alternative, which is only 500 meters from our house. If my colleagues only gave you one card, I am very sorry and of course every guest should have received a card.We still hope you will give us a second chance and of course we would think of something nice for you if you come back.Kind regardsYours, DénesOperation Abacco by Rilano
par un voyageur
Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Herzliche Grüße aus dem Abacco by Rilano, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, wir sind stets danach bestrebt uns zu verbessern und dies können wir nur mit Ihrer Hilfe. Wir danken Ihnen für ihre 8 Punkt und hoffen Sie auch in der Zukunft erneut in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichem GrußIhr DénesOperation Abacco by Rilano
par un voyageur
une nuitée
Publié le 10 oct. 2023 sur Hotelshotel propre et calme, parking aisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Herzliche Grüße aus dem Abacco by Rilano, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast,es freut uns sehr zu lesen, dass wir Sie von unseren Zimmern und auch von der Lage unseres Hauses überzeugen konnten. Wir freuen uns schon jetzt auf Ihren nächsten Besuch und verbleiben bis dahin mit freundlichem Gruß.Ihr DénesOperation Abacco by Rilano
par un voyageur
Il faut être petit
Publié le 23 avr. 2023 sur HotelsAlors la taille du lit est tout à fait convenable mais vous aurez un timbre poste en guise de couette. Vous devrez choisir entre vous couvrir les pieds ou les épaules et si vous bougez, ce ne sera rien du tout. Je ne comprends même pas que pour un 4* (qui d'ailleurs est un 3 pour moi) on ait encore ce genre de compromis à faire, inadmissible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2023 par Vielen Dank für Ihr konstruktives Feedback..., Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,Thank you for your feedback and of course we will have your comment checked immediately. In our house, we have a uniform size of duvet for all beds. We certainly understand your comment, but we have never received a guest complaint about this.Nevertheless, we thank you very much for your feedback and hope to be able to welcome you on your next trip with us.Your Abacco by Rilano team
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Moyen
Publié le 2 janv. 2020 sur HotelsChambre basique literie passable.
Gros point négatif le petit déjeuner vraiment médiocre très très peu de choix vu le prix de ce dernier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Abacco Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you very much for your stay and your feedback.
With kind regards, your Abacco Team
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2019 sur Hotels
Hôtel et super restaurant où nous nous sommes régalées
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2019 par Abacco-team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
thank you for your stay at the abacco hotel and your nice feedback!
Nice that you liked our hotel and the restaurant.
Hope to see you soon again!
Best regards - your Abacco-team