Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Detlef Winter, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for rating our hotel so positive. We are happy you enjoyed your time with us. Thank you for sharing your opinion on our services. We are looking forward to welcoming you soon again. Best regards from the entire team
5 sur 5
par un voyageur de münchen

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Easy to park
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Detlef Winter, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, thank you for rating our hotel so positive. We are happy you enjoyed your time with us. Thank you for sharing your opinion on our services. We are looking forward to welcoming you soon again. Best regards from the entire team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Emplacement idéal pour une visite du musée Mercedes ou les deux arénas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Detlef Winter, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gregory, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Melanie, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,Thank you very much for your feedback! We looking forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Detlef Winter, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hallo Marion, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre angenehme Erfahrung während Ihres letzten Aufenthalts mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie von unseren Dienstleistungen und Einrichtungen beeindruckt waren. Da wir in der Dienstleistungsbranche tätig sind, glauben wir daran, unseren Gästen den besten Service und die beste Aufmerksamkeit zu bieten, und nichts macht uns glücklicher als die Bestätigung der Zufriedenheit unserer Gäste. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Detlef Winter, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Didier, thank you very much for thanking the time to share us your pleasant experience during your recent stay. I am most delighted to learn that you were impressed with our services and facilities. Being in the service industry, we believe in providing our guests the best service and attention, and nothing makes us happier than a confirmation of our guest’s satisfaction. Hoping to welcome you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Detlef Winter, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, thank you very much for thanking the time to share us your pleasant experience during your recent stay. I am most delighted to learn that you were impressed with our services and facilities. Being in the service industry, we believe in providing our guests the best service and attention, and nothing makes us happier than a confirmation of our guest’s satisfaction. Your fine compliments are highly appreciated, especially the services provided by Michael. I shall certainly share them with my staff. Hoping to welcome you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Luisa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience with us. Please let us know what we can improve to make your next visit to the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark, an outstanding stay.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay even better and more enjoyable. If something is not the way you want it, just let a team member know and we will fix it. Guaranteed. Best regards from Stuttgart
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Bel accueil, belle chambre propre et fonctionnelle.Nous avons rencontré un problème de serrure de porte, une solution alternative a été trouvée pour y pallier, néanmoins, un geste commercial aurait été apprécié pour le désagrément occasionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, dear Helene, for your very good rating! We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us and would love to welcome you to our hotel again soon. Kind regards