Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume, WOW! Many thanks for your amazing review. We are pleased, that you loved your stay with us and were convinced of our services and facilities. Looking forward to welcoming you soon again at our NH Stuttgart Airport we wish you all the best. Yours sincerely Katja Weiss General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Zerifi, Many thanks for making our NH Stuttgart Airport the hotel of your choice. We are pleased, that you enjoyed your stay with us and liked our services and facilities. Looking forward to welcoming you soon again at our hotel we wish you all the best. Yours sincerely Katja Weiss General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2023 par Katja , Gestion de l’hôtel
Lieber Andre, vielen Dank, dass wir Sie in unserem NH Stuttgart Airport begrüßen durften. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und mit unserem Service und unserem Produkt zufrieden waren. Bis zum nächsten Mal zurück in Filderstadt senden wir Ihnen die besten Wünsche. Mit gastfreundlichen Grüßen Katja Weiss General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2022 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Many thanks for making our NH Stuttgart Airport the hotel of your choice. We are pleased, that you enjoyed your stay with us and liked our services and facilities, Looking forward to welcoming you soon again at our hotel we wish you all the best. Yours sincerely Katja Weiss General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 9 août 2022 sur Hotels
Bon hôtel, facile d’accès en voiture pour aller aux outlet de metzingen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2022 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Thibaud, Many thanks for your visit at our NH Stuttgart Airport. My team and myself, we are pleased, that you enjoyed your stay with us and liked our services and facilities. Looking forward to welcoming you soon agin at our hotel we wish you all the best. With hospitable regards Katja Weiss General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Claire, PERFECT! Many thanks for your wonderful review! We are proud, that you loved your stay with us and were convinced of our services and facilities. Looking forward to welcoming you soon again at our hotel we wish you all the best. Yours sincerely Katja Weiss General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2021 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Mhansha, Many thanks for making our NH Stuttgart Airport the hotel of your choice.Obviously you were not convinced of our hotel. We are sad to read this. If you have the time again, please let us know in a separate email the detailed impressions of your stay.The comments of our guests are always important to us and help us to prove or even improve our high level of quality and service.Thank you in advance for your help.We hope, you give us a second chance to convince you completely of our beautiful product.Looking forward to welcoming you soon again we wish you all the best. Kind regards Katja WeissGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

NH , plutôt décevant, je ne vous le conseil pas

Publié le 14 août 2021 sur Hotels
après la déconvenue d'un parking à 16€ la nuit, alors que nous sommes à plus de 22km de Stuttgart, dans une zone industrielle ( vue sur l'usine Herma). la propreté de la chambre est passable poussière, plume sous le lit et juste un seul oreiller.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2021 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Many thanks for making our Nh Stuttgart Airport the hotel of your choice. We regret the inconveniences during your stay. Please be ensured, that you comments concerning the room has been briefed with our housekeeping team. Hopefully you give us a second chance to convince you completely of our beautiful hotel. With best regards Katja Weiss General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2020 sur Hotels
Court séjour en famille, chambre propre, confort moyen pour un N H mais petit déjeuner parfait