Note fondée sur 876 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Holger Flory, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to provide our guests with a pleasant and comfortable experience and are pleased that we met your expectations. We look forward to welcoming you again soon.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin
5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse

Publié le 9 août 2023 sur Hotels
Bon établissement, bonne situation proche des rues piétonnes... Léger bémol, la proximité du commissariat de police a rendu la nuit de samedi à dimanche très bruyante !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par Holger Flory, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Marie,we are delighted to hear you enjoyed your stay and our location close to the pedestrian streets. However, your comment about the noise during the night from Saturday to Sunday has been taken into account. We strive to ensure a peaceful environment for our guests, and are sorry if this affected your experience.We look forward to welcoming you back to the Steigenberger Graf Zeppelin hotel, where we will strive to provide you with an even better experience.All the best from StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin
5 sur 5
par un voyageur

Very nice hotel

Publié le 19 févr. 2023 sur Hotels
Very lovely staff and very professional. Hotel so clean so calm and close to all main attractions in center even to restaurants such amici, cavo… I’d like to return again to this hotel and enjoy in stuttgart
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par Holger Flory, Gestion de l’hôtel
Dear Oussama,Thank you for your kind words regarding the staff and the hotel's location. We are thrilled that you enjoyed your experience and would like to return. Our commitment to cleanliness and providing a tranquil environment is something we take seriously and are glad that it was experienced by our guests. We hope to welcome you back soon!With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2022 par Holger Flory, Gestion de l’hôtel
Dear Chrisophe,what a great evaluation, thank you so much.We are delighted to hear that you spent a memorable time at our hotel.It would be a pleasure to welcoming you back soon.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2021 par Holger Flory, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-François, what a great evaluation, thank you so much. We are delighted to hear that you spent a memorable time at our hotel. It would be a pleasure to welcoming you back soon. With best regards Holger Flory General Manager Steigenberger Graf Zeppelin
5 sur 5
par un voyageur

Sehr gut!

Publié le 18 oct. 2021 sur Hotels
Excellent hôtel et service avec une situation idéale. L’hôtel mériterait quelques petits rafraîchissements mais cela tient du detail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2021 par Holger Flory, Gestion de l’hôtel
Dear Marc, what a great evaluation, thank you so much. We are delighted to hear that you spent a memorable time at our hotel. It would be a pleasure to welcoming you back soon. With best regards Holger Flory General Manager Steigenberger Graf Zeppelin
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2021 par Holger Flory, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Yves, Thank you for sharing your valuable evaluation with us. We are glad that you enjoyed your overall stay at our hotel. Still it is our daily aim to exceed the expectations of our guests and delight you with an unforgettable stay. Therefore we hope to welcoming you back soon to positively surprise you. With best regards Holger Flory General Manager Steigenberger Graf Zeppelin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Bernd A. Zängle, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihr exzellentes Feedback! Wir freuen uns sehr zu hören, dass es uns gelungen ist, Sie während Ihrer Zeit in Stuttgart rundum zu begeistern. Ihr Lob an unseren Service werden wir mit dem gesamten Team teilen. Wir hoffen, Sie auch bei der nächsten Gelegenheit wieder in unserem Hause willkommen heißen zu dürfen und verbleiben in der Zwischenzeit mit freundlichen Grüßen aus Stuttgart Bernd A. Zängle General Manager Steigenberger Graf Zeppelin
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2020 sur Hotels
jolie chambre mais moquette pleine de taches, vieille, linge sale dans la salle de bain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Bernd A. Zängle, Gestion de l’hôtel
Dear Francoise, thank you for sharing your feedback with us. It is a pleasure to hear that you enjoyed your room. The mentioned inconveniences in relation to the carpet and towels we truly commiserate. Please rest assured that we will forward your constructive feedback to the housekeeping management to check our performance. We hope to welcoming you back for a future occasion to positively surprise and delight you to 100%. With best regards Bernd A. Zängle General Manager Steigenberger Graf Zeppelin
5 sur 5
par un voyageur

A recommander

Publié le 21 déc. 2019 sur Hotels
Bien situé, calme, confortable, propre, parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par Bernd A. Zängle, Gestion de l’hôtel
Dear Sabine, thank you very much for the excellent evaluation of our hotel. It is a pleasure for us that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin and liked especially our downtown location, the soundproof rooms and the comfort. We hope to welcoming you back soon and remain in the meantime with best regards Bernd A. Zängle General Manager Steigenberger Graf Zeppelin