Note fondée sur 122 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Le seul membre du personnel présent semble devoir s'occuper de tout : ménage, accueil... donc, quand on le cherche, on ne le trouve pas et on doit attendre encore et encore. La pauvre dame court partout, elle n'arrête pas ! À notre arrivée après 15 h, la chambre n'était pas disponible. Nous avons dû attendre que le ménage soit fait. Les draps ont-ils tous été changés ??? Nous avons un doute. Le tapis de bain lui n'avait pas été changé c'est sûr ! La porte de la salle de bain collait dès qu'on la touchait. Il y a eu du bruit toute la nuit, des gens qui claquaient les portes, qui parlaient et même criaient. Le petit déjeuner n'offre que des pancakes à se fabriquer. Le soi-disant café est de l'eau teintée. Donc nous sommes forcément déçus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Grace, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
This is insane everything is so outdated and disgusting dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are sorry that your stay was not up to your expectations. We would like to earn your business again, and we have taken measures to ensure your next stay is pleasant.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Thomas General Manager, Gestion de l’hôtel
I would like to take the time to apologize for any trouble in which you had with your stay. We would like to earn a chance to earn your business again.
par un voyageur
Garbage place to stay people don't wanna givedepoa
Publié le 3 août 2024 sur HotelsWe had to move to three to 4 different rooms cause nothing worked and the final room tv did not work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the information and will be using this to properly educate our team to ensure guest have a much better experience.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Hotel was really sketchy, not welll maintained. Walk ways werent lit for safety.
Got there and only car in the parking lot was desk clerk. Lobby was clean an maintained. Clerk was friendly. After check in we were point where to park. Found out a big part of the rooms we emptied out pof all furniture and doors unloicked. This is a safety concern.
There was no lights on the walk ways.
The roonmn we checked into was realy ran down and and lacked cleaning. Bed was very old and could feel the springs.
Pillows were size of small throw pillows and flat.
One of fisrt things i do is check mattress for bed bugs.
Well it was filthy with i cant even tell what it was, stains and body hair.
At this point we decided to leave. Door was locked to office so we didnt even get chance to try to get a refund.
Dont belive the reviews. This place was in worst shape than so of the rooms in third world countries i have visited
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Chika, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback; Our hotel is undergoing remodel in phases and that’s what some rooms are getting moved.We apologize if it was not to your satisfaction.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Room was nice no bugs stull under remodeling but coming along beautifully
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for noticing the progress we are striving to make. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business. Hope to have you back soon.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Lissa, Gestion de l’hôtel
Thank You for your honest response. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
I've given them a chance a couple of times and every time same issue ..TV"S never work !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Tinker, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback and seeking to resolve this issue.
par un voyageur de TACOMA
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Thomas General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business.