Note fondée sur 120 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
My room was very small.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Sincere apologies, Brent! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The guy at the front desk kept hanging up the phone when I would call him and ask for assistance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Malcolm ! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Yadira! Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
There wasn’t anyone at the property to get me check me in. They said call this number after hours. I called the number 10 times in over 20 minutes of waiting outside. I didn’t get a refund either
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Nelson! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Eva
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Maria! Your kind words of appreciation always motivate us. We wish you an amazing day ahead! Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Very clean room. The staff is always helpful. Area is always kept clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Lew! Thank you for giving us a shot and even more for leaving us this review. We will feel blessed to serve you soon again with even better, upgraded and improvised services. Have a great day ahead. Regards, Eva
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
I checked in and right out!!! The room was full of flies and nats!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your experience, Quinetra! Being a visitor, we expect everything is perfect. Do not worry, we have shared the feedback to our relevant team immediately to rectify the issue. We hope to serve you better in the future. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Cozy

Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
Very nice and cozy room. Everything was clean so no complaints
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par a, Gestion de l’hôtel
Hi, Jeffrey! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Hi, Gabby! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Carmelo! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey