Note fondée sur 31 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Room need to improve. Toilet not clean enough.
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Towel lambat diberikan. Bila diterima, hanya 2 bilangan sahaja. Salah satunya koyak2 pulak.
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
Used to love Hotel Seri Malaysia chains when I was a kid but this one is just terrible. The cleanliness is super poor. The room floor full of lizard’s poo and dusty, toilet needs deep scrubbing, furniture broken. The prayer room is dirty as well. Pool needs maintenance as it has loose tiles, my husband got a cut while using the pool. For the price paid, you can get much much much better rooms at other hotel. This place has potential, please do better.
par un voyageur
Publié le 2 mai 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 mars 2021 sur Expedia
The place was ok. The toilet however was in need of restoration because it was smelly, low water pressure and the instant water heater was not screwed properly onto the wall.
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 mai 2019 sur Expedia
I like the pool. Clean pool. Food for sahur was delicious.Attentive night shift staff. Room needs improvement. Bed definately needs replacement. Old musty smell in room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2019 par Faridah, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for staying with HSM Bagan Lalang. We are glad that you enjoyed your stay. Thank you for the feedback. We will take your feedback seriously and hope to improve our service to you. Best regards Faridah .
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
Nice hotel