Note fondée sur 488 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
par christian
Publié le 14 août 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024
Beautiful surroundings to be enjoyed from the patio. Convenient to freeway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Sales, Gestion de l’hôtel
Janet,Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased you enjoyed your stay at our property, and we hope you chose us again in the future.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Sales Associate, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response and we are pleased you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Sales Associate, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response and we are pleased you enjoyed your stay.
par un voyageur de Lake Havasu City
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Good overnight stop with, for now, good boat parking in the dirt lot next door. If it rains that lot might become a mud pit. There is a for sale sign on the lot so might not be available for long so check ahead.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Sales Associate, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response and we are pleased you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Sales Associate, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response and we are pleased you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Great hotel and breakfast is fabulous 👌 👏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Lauren , Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Sales Associate, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response and we are pleased you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Was given an ADA room, we are not handicap. Told it was what we requested. We requested a king bed, was told it was the only room left with a king bed. Should have offered other option. When making coffee in the room we lost power in half of the room. Called it in, not fixed prior to our check out time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Lauren , Gestion de l’hôtel
Ruthie, Thank you for providing us with your honest feedback. I am going to spend sometime looking into the situation with your reservation. Any issues will be address so that this does not happen to anyone else. We hope that you will give us a chance to provide you with better service.