Note fondée sur 920 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bon hôtel, chambre spacieuse et propre
Publié le 14 juill. 2024 sur HotelsSéjour d'une nuit en famille (4 personnes) en juillet, très satisfaits de notre séjour. Le personnel est très sympathique et disponible pour aider. Grande chambre très propre, bonne literie avec 2 grands lits doubles. Avec télé assez grande, frigo, micro-ondes, plusieurs serviettes de toilette, produits pour la douche bien présentés. Petit dejeuner inclus, pris dans une salle dédiée avec vue sur piscine (non testée, car il faisait frais) - le petit déjeuner était très correct, avec un appareil à gaufres à disposition. L'hôtel est situé dans une zone secure et calme, proche d'autres hôtels, de San José et du stade des 49ers en voiture. Nous recommandons cet établissement sans hésiter. Et c'est un vrai avis !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Vieux motel independant sous la banniere Days Inn renove avec plus ou moins de succes. La porte de ma chambre etait tres difficile a ouvrir. Chambre correcte pour un hotel budget mais sans plus. Petit dejeuner de pietre qualite. Laveuse secheuse en mauvais etat, personnel tres ordinaire. J'irai ailleurs la prochaine fois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Marc, thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest review, and we apologize for any shortcomings you experienced during your stay. We're sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations, and we acknowledge the issues you've mentioned. We'll certainly share these concerns with our team to ensure we improve the quality of our offerings. We value your input, and we hope you'll consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future. If there's anything specific you would like us to handle, please don't hesitate to contact us directly.Kind regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Vieux motel independant sous la banniere Days Inn renove avec plus ou moins de succes. Pour un hotel budget la chambre etait correcte sans plus. Le petit dejeuner etait le point faible. Commence a 07h30 il n'y a que des fruits, cafe, cereales, patisseries et tranches de pain avec un grille-pain qui ne fonctionne pas. Vraiment pauvre. J'irai ailleurs la prochaine fois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Marc, thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest review, and we apologize for any shortcomings you experienced during your stay. We're sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations, and we acknowledge the issues you've mentioned. We'll certainly share these concerns with our team to ensure we improve the quality of our offerings. We value your input, and we hope you'll consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future. If there's anything specific you would like us to handle, please don't hesitate to contact us directly.Kind regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
I have been staying at this hotel many times in the past years because it is close to the Google Sunnyvale office. It is within walking distance which is great. It used to be a decent offering, with a nice breakfast.
My last stay was disappointing though. I see this hotel slipping into disrepair. The armchair in my room was word down. Breakfast is still free but more limited than what it used to be; The waffle maker is gone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, thank you so much for your valuable feedback. While we are happy with your decision to stay with us, we feel disappointed for failing to blow it out of the park for you. We sincerely apologize for failing to provide you with breakfast as per your expectations. We always strive to provide our guests with a quality breakfast. However, we seem to have failed in this endeavor. We promise to inquire about your claims and take appropriate measures to avoid such instances going forward. We have always emphasized providing the best possible experience for our valued guests such as you, yet we apologize for missing the mark here. We would love the opportunity to redeem ourselves with you, should you choose to stay with us again.Kind regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 26 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your feedback is very important to us.
par un voyageur
Confortable mais bruyant
Publié le 27 avr. 2019 sur HotelsChambre propre et lits confortables mais nuisances sonores , la télé du voisin et ses ronflements nous ont empêchés de dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. also thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Pro's: Large room. Comfortable bed. Close to major thoroughfares. Restaurant steps away.
Cons: Floor was sticky. large bubble in the wall from water leaks. Ceiling sagging from water leaks. Bathtub was dirty. Twice, hotel staff walked into my room while I was laying down resting, although they apologized (didn't know the room was occupied) it was creepy. This could be a nice place if they corrected the deferred maintenance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
We are extremely sorry for the inconveniece. We will worh hard to fix the problems.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience. We will work hard to fix the problems.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Great location. Safe and very clean. Highly
recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.