Note fondée sur 651 évaluations de clients

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3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2018 sur Hotels
Trop cher par rapport au service. A eviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2018 par Sam, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, Thank you for your business. Sorry for the fact that the prices get high during heavy business and special event days. We all at Quality Inn Santa Clara Convention Center wish you and your family Happy Holidays.
4 sur 5
par un voyageur

Près du Lévis stadium

Publié le 6 sept. 2016 sur Hotels
Très bon séjour, chambre réserve pour est près du stade. Le seul mauvais côté est le wifi qui est nul, très mauvais même pas capable d'ouvrir Google.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Alex de Montreal

Great cheap hotel

Publié le 8 févr. 2014 sur Hotels
Really great hotel.The only negatiev point is, that there's not a lot of restaurant that you could walk to.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Very good ... for me

Publié le 23 juin 2012 sur Expedia
Pour : Tout
Contre : Rien
Emplacement : Proche de tout car sur la ligne du tram
Tout est parfait dans cet hotel a la hauteur du prix paye. Wifi gratuit et performant, petit dejeuner, qualite de la literie, proprete de la (tres grande) chambre, tres grande tele, clim, frigo perso, menage professionnel. Enfin hotel situe proche du tram donc proche de tout.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Hotel was a great place to stay when attending a game at Levi’s stadium. It was an easy walkable distance and in a quiet neighborhood. We were able to check in early which we very much appreciated. The hotel itself could use a few repairs in places but overall we would stay again and enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business. Appreciate your positive comments.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for your business.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
This is a very tired hotel. Our room smelled old and musty. There was a pile of squished cracker or cookie crumbs on the rug, which leads you to believe that the room hadn’t been vacuumed since the last guest. It was in a very obvious spot too. We only stayed one night. Would look somewhere else next time I’m in the area.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Rip off. Paid $50 fee to check in before 3 only to find out shower was inoperable and took until 3 to fix anyway. Phone not working. Obviously asked for $50 fee back. They refused and gave $25. Talked to other guests in parking lot who also had a terrible experience. Do not stay here!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Affordable prices with good breakfast. Wish the bed was not hard on my back. Other than that, everything is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
I am sorry to see that you had little discomfort on our firm bed. Apologize for that. Thank you for your business.