Note fondée sur 882 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Farid Sherzai, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Farid, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2020 sur Hotels
Not good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Mira S., Gestion de l’hôtel
Dear Young Pil,
Although we get mixed reviews about our daily complimentary continental breakfast. We appreciate all negative and positive feedback for our valued guests. Young Pil, we know you had many hotels to choose from, and we thank you for choosing Ramada Silicon Valley.
Sincerely,
Ramada Management
par un voyageur de Nice
Publié le 3 déc. 2017 sur Expedia
Hôtel correct sans plus. A besoin de rénovation. Wifi en mauvais état, un comble dans la Silicon Valley
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2017 par Mira S., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Ramada Silicon Valley. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 5 août 2017 sur Hotels
Trop bruyant et les chambres sont très mal isolés contre le bruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2017
Thank you for taking the time out of your busy schedule to share your experience in regards to your most recent stay at Ramada Sunnyvale. We could not help but notice your concern about the noise during your stay.
As we are exterior corridor property, it is very hard to control the noise coming from outside; however please don't hesitate to contact us if you ever have any noise issue coming from neighboring guestrooms. We strive ourselves in providing the best accommodation as possible to all of our valued guests.
We know you had many Hotels to choose from, and we thank you for choosing Ramada Silicon Valley. We hope to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Ramada Management
par un voyageur de VANCOUVER
Publié le 28 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Farid Sherzai, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Nice location with clean rooms and a good standard. Though it could use some renovation the general condition is good and you also have pool and fitness included. The breakfast offered a good variety of foods like 3 sorts of cereal , pancakes, bagels, toast, fruit, jam, honey and peanut butter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Farid Sherzai Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Farid Sherzai Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Farid Sherzai, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and appreciate your business
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
It's an older property but it's clean, quiet & the staff are great