Note fondée sur 444 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Séjour OK, mais aucun débit avec le wifi.
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2023 par Direct Hotels North Shore, Gestion de l’hôtel
Hi Valerie, Thank you for your feedback. We hope you can stay with us again soon! Thank you Kindly, North Shore Kawana
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Wotif
The pitcher on line was nothing like what i got was given wrong info for parking ,so i got in trouble form a permit tenit for parking in the wrong spot, apart from that room was very clean tidy
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Lastminute
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Wotif
We were quite disappointed with our stay. We arrived shortly after 2pm to check in, only to be told our room was not ready. We spoke to a very rude receptionist who was not very helpful and gave no information about parking, room location etc.
When we arrived to our room, our room was still dirty. My husband swept the floors while I did a once over of the kitchen.
At shower time we noticed that both showers had a significant amount of mould in them. Up the walls and on the roof. Reception was informed the next day but no one came to fix anything.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Lastminute
Room was quite small but clean and modern. A little out of the way of restaurants. Still enjoyed our stay
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Wotif