Note fondée sur 42 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Tired

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Not a good experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Erzam Faisol, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Philip,Warm greetings from favehotel Graha Agung Surabaya, thank you for taking your time to leave us a review. Let us apologize that your stay at favehotel Graha Agung Surabaya did not meet your expectations. In light of your poor experience, we apologize and offer you a much better room at a special rate if we are given a second chance. Once again we apologize for the inconvenience during your stay at favehotel Graha Surabaya, we hope to welcome you back in the future with an even better experience and service.Sincerely,Erzam Faisol - Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Awesome!

Publié le 1 févr. 2020 sur Hotels
There aren't a lot of options for breakfast, but everything else was AMAZING! The cleanliness, the service, the piano in the lobby, and the closeness to Supermall! Just amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Erzam Faisol, Gestion de l’hôtel
Dear Amanda, Warm greetings from favehotel Graha Agung Surabaya. Thank you very much for your positive review. It is pleasure to hear that you feel amaze during stay with us. That's also how we feel when we have you as our happy guest. We're looking forward to welcome you back.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2019 par Erzam Faisol | Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear HYUN KEE, Thank you very much for rating us. Hope we can welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2019 par Erzam Faisol | Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler, Thank you for choosing favehotel Graha Agung Surabaya. Hope we can welcome you back as possible.
2 sur 5
par un voyageur

Not recomended!

Publié le 13 oct. 2019 sur Hotels
The staff are friendly but the beddings were not in good condition and not so clean as well. There's a lot of good food just accross the street, so it's very convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Erzam Faisol, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen, Thank you very much for staying at favehotel Graha Agung Surabaya. We also thank you for your feedback, it's very meaningful for our improvement in the future. Hope we can welcome you back. See you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Erzam Faisol | Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler, Thank you very much for staying at fave hotel Graha Agung Surabaya. Hope we can see you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
1. Packing not fee 2. Dirty in room 3. Poor breakfast 4. The window cannot see outside, see cement only
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Erzam Faisol | Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Traveler, First of all, Thank you very much for staying at favehotel Graha Agung Surabaya. Also we thank for your feedback. It is very meaningful for our improvement in the future. We apologize for the inconvenience occurred. Hope we still have an opportunity to welcome you back.