Note fondée sur 6 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 mars 2023 sur Expedia
No kettle in the room n need to take from gallon mineral water near the elevator...water is room temperature..Hot water is not working, because not connected to the electrical point...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2023 par M.T. Akbar - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear AirinaHeyaaa!We are very Pleased and really appreciated with your rating and positive comment to us,We do apologize following your stay about Hot water in room, I wish we could provide you best staying experiences in the future.Have a Poppin' DayM.T. Akbar - Hotel Manager
par Agnes
Hotel budget
Publié le 31 janv. 2017 sur HotelsHotel pop adalah budget hotel jadi fasilitas yang disediakan juga ala kadarnya. Sarapan pagi dengan menu sederhana.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ibu Agnes,
Heyaa..
Terima kasih sudah memilih POP! Hotel Diponegoro sebagai destinasi ibu di Surabaya. Kami mohon maaf jika ada yang kurang berkenan di hati pada saat ibu menginap di hotel kami. Terima kasih atas review yang ibu berikan dan kami harap ibu datang kembali ke hotel kami lain waktu.
Have a poppin' day..
par yeva
Publié le 3 janv. 2017 sur Hotels
I was staying in room on 2nd floor, the view is not good for seeing but it's okay. Better in every floor they put a water dispenser to easier us for taking a water like in Pop Yogyakarta, this is the 3rd times I stay here. Thanks!
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2016 sur Hotels
Good hotel for the price. Only issue is the drinking water is available only at the cafeteria. No electric kettle in the room.
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear anonymous,
Thank you for the rating, we look forward to welcome you again.
Regards,
Management
par Sisca
Publié le 28 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms.Sisca,
Thank you for choosing POP! Hotel diponegoro for your accomodation,
and we would like to thank also about your positive feedback. We look forward to welcome you in your next stay.
Regards,
Management