Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2022 sur Expedia
Properti kurang terawat
2 sur 5
par un voyageur

Middle to ba

Publié le 11 août 2022 sur Hotels
Bad Room,and dirty bath.. staff not not friendly
2 sur 5
par un voyageur de Jakarta

Publié le 17 janv. 2020 sur Expedia
building and properties already old, cleanliness was not good either. but what i most disappointed was the service of the staff, i booked for package included pick up service but there's no confirmation at all an when I already arrived at station at midnight they said they can not pick up because its already very late, so what's the point they give this package right!! and they said breakfast is 6-10 AM, but when I went to restaurant at 9 AM, the food almost gone and they didn't refilled it, even when I ask just for some fried egg, they couldn't get it!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2019 sur Expedia
Liked: Friendly staff. Early check-in. Good location (local bus direct to centre and to Balapan station). English-language channels on the TV. Breakfast included (although mostly Indonesian food). Disliked: The standard room was quite small and had no kettle or fridge. There was also no "no smoking" option with the standard room.
4 sur 5
par un voyageur de Kuala Lumpur, my

Publié le 19 avr. 2019 sur Expedia
It's simple
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2018 sur Hotels
2 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2018 sur Hotels
Bathing room dirty and sh0wer taps needs replaces
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2016 sur Hotels
Hotel jadul & kuno. Kebersihan kurang krn di sekitat hotel banyak burung walet.
4 sur 5
par dr. Cahyo Widianto de kebumen

is the best

Publié le 13 avr. 2016 sur Hotels
Cukup menyenagkan. Pelayanannya baik.