Note fondée sur 145 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2022 sur Expedia
The room as no air circulation , seems that nobody stays in for years , it was smelly , very humid in the room , clothes and sheets were weat by humidity , air conditionning very old not working in the first room they give me ! Stains in the bathroom . Really need to renovate ! Also I was able to ear everything people were saying in the other room. Not soundproof walls that s for sure . Not a MGALLERY collection as I have seen other places in the world . Should be rated 2 starts not more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2022 par Toat Edi Wijaya, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par Caroline G. de Paris

Très bel hôtel

Publié le 31 août 2014 sur Hotels
Nous avons beaucoup apprécié notre séjour dans ce très bel hôtel. Nous avons apprécié l'accueil et la disponibilité du personnel, le dîner au restaurant sous forme de buffet était très bien, avec animation musicale. Notre serveur était d'une très grande gentillesse. Notre chambre était parfaite, avec simplement la salle de bains légèrement en-dessous du standing du reste de la chambre et de l'hôtel. Nous garderons longtemps en mémoire ce très bel endroit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2015 par Fran Ruano, Gestion de l’hôtel
Cher Caroline, Merci d'avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience et ont choisi le Royal Surakarta patrimoine pour votre séjour. Il était certainement un plaisir de vous avoir comme nos clients et je suis très heureux d'apprendre que vous avez vraiment apprécié votre séjour avec nous, ainsi que la ville relaxant et agréable de Solo. Merci encore de partager votre expérience et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. Cordialement Fran Ruano-directeur général
4 sur 5
par un voyageur

Would stay again

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Well decorated central hotel very comfortable, room a tiny bit rundown. Service great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Toat Edi Wijaya ( General Manager ), Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Scott, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Royal Surakarta Heritage - Handwritten Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Toat Edi Wijaya ( General Manager ), Gestion de l’hôtel
Dear Cedric, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Royal Surakarta Heritage - Handwritten Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
The javanese interior design and decoration. The breakfast is excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Toat Edi Wijaya ( General Manager ), Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Leonard, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Royal Surakarta Heritage - Handwritten Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Lobby ist sehr schön. Fitnessraum vorhanden, aber eher heruntergekommen. Für die meisten Übungen jedoch in Ordnung. Frühstücksangebot ist gut. Pool mit schöner Aussicht. Jedoch war unser Zimmer ziemlich abgewohnt und auch nicht sauber. Daher die 2 abgezogenen Punkte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Toat Edi Wijaya ( Algemeen directeur ), Gestion de l’hôtel
Geachte Christian, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in The Royal Surakarta Heritage - Handwritten Collection. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Handwritten Collection, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend,
3 sur 5
par un voyageur

Prettig verblijf

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Goed en prettig verblijf
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Toat Edi Wijaya ( General Manager ), Gestion de l’hôtel
Mutter. Lieber Spatz, Wir sind sehr dankbar für Ihre Kommentare zu Ihrem Besuch in der Royal Surakarta Heritage – Handwriting Collection. Es freut uns sehr, positives Feedback zu erhalten. Wir werden Ihre Kommentare mit unserem Team teilen. Wir glauben, dass dies eine Motivation für alle unsere Mitarbeiter sein wird, die Qualität unserer Dienstleistungen weiter zu verbessern. Nochmals vielen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrungen und wir hoffen, dass Ihr nächster Besuch genauso zufriedenstellend sein wird wie der vorherige. Grüße,
4 sur 5
par un voyageur de Los Angeles

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Close to everywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Toat Edi Wijaya ( General Manager ), Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs.Soesani, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Royal Surakarta Heritage - Handwritten Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Toat Edi Wijaya ( General Manager ), Gestion de l’hôtel
Dear Mrs.Jean, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,