Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
I'm very tolerant of ratty old hotels but this crossed some lines for me. The first room I was placed in was covered on cobwebs and holes in the ceiling tiles and walls. Ontop of that there was no running water. The family was helpful trying to fix it but eventually moved me to a different room. This one stunk horrendously of sewage. I refused to stay in it so they moved me to a 3rd and it had black mold in the corner on the ceiling and wall. It was late so I dealt with it at possible detriment to my health. The conditions in each would be considered unlivable in most places. Very very unfortunate. I hope the family the best but it's unacceptable to be putting people up in these conditions.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2023 sur Expedia
This is NOT a resort. This is a motel, the rooms have not been updated this the 60s. The walls and roof were falling down. Stains all over the mattress. Extremely noisy, with insects and birds. Worst of all the bathroom was unenterable due to the rancid stench and mold. Please save yourself and do not book here.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 déc. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 nov. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2018 sur Hotels
Keinerlei Infrastruktur.Ohne jeglichen Komfort.In der Nähe 100THB günstiger und mit Frühstück.