Note fondée sur 767 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Maria (Loyalty Ambassador), Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you for your 3 star rating. Also, know that your rating is extremely valuable to us. We use rating such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
par un voyageur
Publié le 4 août 2019 sur Expedia
Team formidablement accueillante et superbe batiment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2019 par Nancy, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous
Many thanks for your very kind comments, which are greatly appreciated by all of the team at GPH.
par un voyageur
Attendrissant
Publié le 13 déc. 2018 sur HotelsSéjour délicieux, un personnel prévenant et souriant, un cadre exceptionnel...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2018 par Nancy, Gestion de l’hôtel
Dear Marie
many thanks for taking the time to pass on your feedback, and for your kind comments. We do hope to welcome you back in the not too distant future.
par un voyageur
Bon séjour dans l'ensemble.
Publié le 5 juin 2018 sur HotelsL’hôtel est idéalement situé à Suva, c'est à dire proche des sièges des grandes entreprises locales, des restaurants, des institutions publiques et zones commerciales.
Les chambres sont très confortables et très propres (récentes et en excellent état). Elles ont pour la plus-part une vue mer et un petit balcon.
Le restaurant et le bar ont un service pas toujours très rapides mais correct dans l'ensemble. Je conseille néanmoins de profiter des restaurants autour de l’hôtel.
L’hôtel comprend une petite salle de sport et un spa (aux tarifs raisonnables).
Le prix reste élevé par rapport au pays mais est plutôt correcte sur Suva.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2018 par Nancy, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume
Many thanks for taking the time to pass on your feedback, which is greatly appreciated.We were pleased to read that you enjoyed your visit with . We greatly appreciated your recommendation and we look forward to welcoming you back.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Paris
Beautiful colonial hotel, great service
Publié le 21 août 2017 sur Expedia
Pour : The place, historic hotel very tastefully renovated.
Very welcoming and efficient staff.
Nice and confortable room.
Contre : Only one point : we booked a room with a king size bed and ended with 2 beds.
Emplacement : Excellent location next to Thurston Garden and Fiji Museum
We spent 2 nights at the Grand Pacific Hotel in a Premier Room.
Beautiful hotel, wonderfully renovated, very well situated.
Excellent level of service at reception and restaurant.
Excellent food at restaurant (breakfast and dinner).
We spent a great time there and highly recommand it.
par christine
just book it
Publié le 12 août 2017 sur Hotelstrès bel hotel ancien rénové avec une aile moderne. Très confortable et chambres avec vue sur l'ocean - une très bonne surprise
par MOEA de Tahiti
Publié le 1 août 2016 sur Hotels
Tres bon sejour
par un voyageur
à ne pas manquer
Publié le 16 déc. 2015 sur Hotelsexcellent séjour
par un voyageur
Tres bon hotel
Publié le 29 juin 2015 sur HotelsHotel fidele a mes attentes. Excellent sejour
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Our overall stay was nice , friendly and helpful staff , maybe they need to add more breakfast options
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Maria (Loyalty Ambassador), Gestion de l’hôtel
Dear Nazleen, Thank you so much for your kind review. We are delighted positive experience with us at Grand Pacific Hotel. We are very proud of the services and facilities that we offer our guest and appreciate your endorsement.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit to Suva.