Note fondée sur 22 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
2,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Not as advertised, did not get the suite we paid for, the other suite they gave us was not upto the cleaning standard. It was my first and last to stay on a place like this. Had to wait at the reception for 45 minutes before they found a room for us. We never stay at places like this, this was a one off and never again, we rather stay at a recognized hotel.
The staff later on tried to be nice but it was too late for that.
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Wotif
My accommodation was NOT what I booked. Management did nothing to rectify the situation. It was a renovated partially renovated flat that had leaking walls in the lounge ande
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Very nice
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Friendly hotel staff and nice stay!
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
It was little further away from the main location where I wanted but nothing a taxi wouldn't do.You still get there by taxis so all good and the service at the hotel was excellent. Highly recommended.
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Die Unterkunft besteht aus min. 2 Gebäuden die beide eigene Speisezimmer anbieten. Im Aufenthaltsbereich vor den Zimmern gibt es WiFi.
Zimmer haben Klimaanlage und mein Zimmer hatte einen Balkon und Betten für insgesamt 3 Personen. Dusche und Bad waren ok.
par un voyageur
Terrible Terrible Terrible.
Publié le 11 déc. 2023 sur HotelsPaid for 2 Apartments that sleep 4 people in each. Our apartments only slept 3 per room so 4th person slept on couch. Property managers wouldn't refund my money.
Terrible experience, AC wouldn't work and cockroaches wondering through the apartment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Team Island , Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly,