Note fondée sur 459 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024
None
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kalyan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Shane, Thank you for the perfect rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ellen, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Room door was broken wouldn’t give enough towels crappy customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them. Natalie #team6
4 sur 5
par un voyageur

Ok room

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Very basic. Bed a little hard. It was pretty clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amy,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jazmyne,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels