Note fondée sur 83 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
いまの昆山では設備と値段を天秤にかけて1番良いホテルの気がします。
ベッドの質も他のホテルよりかなり良いです。
さすが、もともとスイスホテルだっただけあるなと。
次回もここにします。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ariel Tong, Gestion de l’hôtel
お客様、こんにちは!この度はご宿泊とご評価をいただき誠にありがとうございました!ご旅行の際に素敵なひとときをお届けできれば幸いです。皆様からの感謝の気持ちがホテルにとって大きな励みとなり、今後もホテルの熱意を維持し、全てのお客様にくつろいでいただけるよう努めてまいります。私たちはあなたの再びの訪問を楽しみにしています、そしてあなたの幸せな生活を祈っています!フロントオフィスマネージャー、よろしくお願いします
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Ariel Tong, Gestion de l’hôtel
敬的宾客,感谢您的点评!前进的脚步永不停歇,为了您的信赖,我们将更加坚持不懈,保持服务的热忱。希望昆山琶拉帝诗酒店是您旅途中最美、最温暖的家。热切期待您的再次光临,祝您生活愉快!谨启 前厅部经理
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
部份樓層出租給坐月子中心感覺降低了水平~
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Ariel Tong, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您的点评!前进的脚步永不停歇,为了您的信赖,我们将更加坚持不懈,保持服务的热忱。希望昆山琶拉帝诗酒店是您旅途中最美、最温暖的家。热切期待您的再次光临,祝您生活愉快!谨启 前厅部经理
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2021 sur Hotels
整体不错 景色也很好 但是整个设施可能有点上年纪
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2021 par 房务总监, Gestion de l’hôtel
感谢您选择昆山瑞士大酒店并给予我们好的评价,能够为您服务是我们最开心的事情。期待您的再次入住,我们一定秉持优质理念,让您感受到服务的热情。 谨启
par un voyageur
Publié le 25 juin 2020 sur Hotels
服務好,態度好,品質好,衛生好。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2020 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好! 感谢您选择入住昆山瑞士大酒店,更是感谢您对我们的服务做出及时的回馈, 我们会竭尽全力去为每一位客人服务,让客人享受品质生活,这一点是瑞士的文化!我们期待您的下次光临!前厅部副经理
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we recently had the pleasure to accommodate you at Swissôtel Kunshan – thank you very much for having given us the opportunity to be your host. We also appreciate the time you have taken to participate in our guest satisfaction survey. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Sincerely, Acting Asst. Front Office Manager
par un voyageur
Okay one night stay.
Publié le 14 janv. 2020 sur HotelsThe Swisshotel KS is a bit outdated and could use an upgrade. It is a good price and is in a central location, but if you want a more up to date hotel look elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2020 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Kunshan. I am sorry that your experience about the hotel facilities did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Acting Asst. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
フロントスタッフの態度がとても素晴らしいです。
お客さんが多いですが、丁寧な対応する姿もいいです。 サービスもすばらしいので今後もご利用いただきたいと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we recently had the pleasure to accommodate you at Swissôtel Kunshan – thank you very much for having given us the opportunity to be your host. We also appreciate the time you have taken to participate in our guest satisfaction survey. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Sincerely, Acting Asst. Front Office Manager
par un voyageur
Recommended Hotel
Publié le 17 nov. 2019 sur HotelsVery nice hotel with a good price. Breakfast is intercontinental with many options, for all tastes. Gym well equipped with cool atmosphere and view for the lake.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we recently had the pleasure to accommodate you at Swissôtel Kunshan – thank you very much for having given us the opportunity to be your host. We also appreciate the time you have taken to participate in our guest satisfaction survey. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Sincerely, Acting AFOM
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
旅客以歐美人士居多,尤其20F行政餐廊,幽靜
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Arren Tong, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好! 感谢您选择入住昆山瑞士大酒店,更是感谢您对我们的服务做出及时的回馈, 我们会竭尽全力去为每一位客人服务,让客人享受品质生活,这一点是瑞士的文化!我们期待您的下次光临!代理前厅部副经理