Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
주변 식당등 쇼핑에도 편리함
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great experience

Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
I recently stayed at Shangri-La Suzhou Yuanqu, and I must say, it was an outstanding experience from start to finish! I want to take a moment to express my gratitude for the exceptional service provided by your concierge manager, Steven. From arranging pickup from airport to arrival at hotel, Steven went above and beyond to ensure that my stay was nothing short of perfect. His attention to detail and willingness to go the extra mile truly set him apart. Steven's commitment to providing exceptional service is truly commendable. He made my stay memorable and exceeded all expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

A great stay

Publié le 4 août 2021 sur Hotels
Excellent hotel both in offering, service and location. Can tell the mgmt put in effort in looking over slightest details.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2021 par Digital Manager - Jacky Wang, Gestion de l’hôtel
Dear Customer. Thank you for your feedback and kind compliments we are delighted to know that you have had a fantastic stay with us. We look forward to meet up again in your home away from home on your next visit to Shangri-la Suzhou, Yuanqu!
4 sur 5
par un voyageur

Excellent hotel.

Publié le 31 juill. 2021 sur Hotels
Apart from confusion at check in, all is great for this hotel. Well maintained right down to the food catered at the Horizon Lounge. We even get night nutritional double boiled dessert amidst other little touches. So pampered. Well done to the GM and team.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2021 par Digital Manager - Jacky Wang, Gestion de l’hôtel
Dear Customer. Thank you for your feedback and kind compliments we are delighted to know that you have had a fantastic stay with us. We look forward to meet up again in your home away from home on your next visit to Yuanqu, Suzhou!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 avr. 2021 sur Hotels