Note fondée sur 416 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Was really dirty, need a good update
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par Dana G , Gestion de l’hôtel
First, I want to thank you for your feedback. While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. Please accept my sincere apology for the experience that you have encountered with your stay, and hope to give us another to serve better for your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2022 sur Expedia
Personnel très avenant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Dana G, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating the Hampton Inn Swedesboro 4 out of 5!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2019 par Dana G, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us 6 out of 10 Stars
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Our room obviously had been wet at some point had a very musty smell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par DanaG, Gestion de l’hôtel
We apologize for the less than perfect experience that you may have had with us here at. We have passed this information along to the appropriate departments so that we may share with our staff the areas that we may have fallen short on. Our main priority is customer satisfaction, and we apologize for not meeting that expectation for you. We hope that you do decide to visit us again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par DANA G, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating the Hampton Inn Swedesboro-Logan Township 8 out of 10
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Dirty! Moldy! Stinky!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Hotel was clean and bright. And, in particular, the provided breakfast was excellent. I will plan to stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
H
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Everything was great except our room had a musty smell.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Good value. Clean