Note fondée sur 134 évaluations de clients

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3,3 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par Émile

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you very much.We hope to see you again.Have a good one.Thank you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
They say they are pet friendly???You get there and they want an extra $39.00.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
It’s an older place but good value for the money.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2023 sur Expedia
Thin walls. They said no to me parking in back with trailer but then let someone else with tr park in back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Michael, Gestion de l’hôtel
I’m sorry, but the u-haul trailer was way shorter than your trailer.And there was no space to park along the curb.Thank you.
3 sur 5
par un voyageur de Portage la Prairie

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
The room was not very clean, chairs were soiled and bedding was old and sheets were thin. Travelling with a small dog and was charged $39.00 as a pet fee! 😲 Most hotels only charge $20 or $25! The rooms need to be updated. Definitely will not stay there again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
nothing, as it good!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
They took the 100$ deposit. They said they will take $20 from deposit coz there is a missing towel. And they didn’t even return anything from deposit. Very rude old guy at reception
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Michael, Gestion de l’hôtel
Hi,I was about to return 80 ,but you ran out of office saying swear words.Please give me your credit number and I will return 80.I think you must be a bad and rude customer who has no manners.Please don’t sell your conscience with small things.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2022 sur Expedia
Wi-Fi was brutal barely worked. Room was clean and large. Dated bathroom but clean. Whole room was very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2022 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for your information. We’ll try to improve the problems. Thank you.