Note fondée sur 626 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2018 sur Expedia
Le plus c'est que l'hôtel est à quelques minutes du centre ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2018 par Neil Grant, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Merci pour votre avis et vos commentaires
5 sur 5
par un voyageur

A refaire

Publié le 17 mai 2018 sur Hotels
Tres bon sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2018 par James, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2022 sur Expedia
Good. Value for money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2022 par Jaime, Gestion de l’hôtel
Thank you Mohammad for your feedback.We hope to see you again.Jaimeoperations manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
It’s an old property that’s been 3 different hotels. There is massive construction outside property roads, pedestrian accesses closed. They have done a good job in trying to provide decent lodging. 24x7 coffee in lobby etc. staff very friendly and helpful. On my first morning morning what appeared to be a homeless person walked in helped himself to buffet breakfast and sat at one of restaurant tables. Staff did not react. Later in week staff asked for room numbers each morning which they had not done previously ……..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2022 par Thistle Express Swindon, Gestion de l’hôtel
Hello Anthony.Thank you for your review and comments. We really appreciate all the feedback. We hope that we will see you again soon. Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

two night stay

Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
Mattress very hard, no spare pillows, bathroom very small, no kettle in room. Staff polite and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Shannon Jones , Reception Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Philip,Thank you for your review and leaving your feedback, I would like to apologize for any inconvenience caused during your stay and I will pass this on to the relevant departments in the hotel for this is to be looked into properly.Kind Regards,