Note fondée sur 930 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 juin 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia
Great hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2022 par Christy, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Bel hôtel bien situé
Publié le 20 févr. 2020 sur HotelsHôtel très bien situé proche de Circular Quay, belle chambre confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Guest service Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Cyrielle, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
par un voyageur
Une adresse à ne pas manquer
Publié le 19 mars 2019 sur HotelsExcellente situation
Personnel très attentionné
Très belle ambiance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2019 par Felicia Henry, Reservations Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,
Wow! Thank you so much for your review & 10/10 rating on Hotels.com. It is such a pleasure to receive positive feedback about our location, staff & ambiance. We hope we can welcome you back soon.
Regards
par Pierre de Paris
Très bien
Publié le 23 juin 2016 sur HotelsJe recommande, hôtel de bon standing, prestations très bonnes, super localisation. Le petit déjeuner pourrait être plus fournis, les plats "élaborés" sont payant en + du prix du petit déjeuner... c'est dommage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2016 par Dylan, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4 stars Perre!
par un voyageur
Excellent emplacement
Publié le 26 mai 2015 sur HotelsExcellent emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2015 par Dylan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay! We appreciate the wonderful rating and hope to welcome you back soon.
Sincerely,
Dylan Cole
General Manager
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Wotif
We stayed in a Queen Heritage room and it was perfect for our needs in every way. Would definitely stay again. Great location, just minutes away eateries, transport and shopping.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Diego Torres , Gestion de l’hôtel
Dear Penny. Thank you for your kind review! We’re so happy to hear you enjoyed your stay. Your support means a lot to us, and we can’t wait to welcome you. Hotel Management
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Nice historic building in a very nice neighbourhood.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Diego Torres , Gestion de l’hôtel
Dear Roland. Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear you had a great stay and truly appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back soon!Hotel Management
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Lastminute
What a gem in the heart of the rocks. Close walking distance to everything, staff were very helpful. Would definitely recommend. Will be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Diego Torres , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel. Thank you for your lovely review! We’re so glad you enjoyed your stay. Your feedback means a lot to us, and we can’t wait to welcome you back!
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Arrived to our room. And it was very dusty. The bathroom was tiny. We had a window that was looking out to the street. During the night there were people banging and on the street side window/door. Then people started banging on the inside door.
Location was great. Service was average.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Diego Lehmkuhl , Gestion de l’hôtel
Dear Natalie,Thank you for taking the time to share your feedback. I’m genuinely sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to provide excellent service and a comfortable stay, and it’s clear we fell short in this instance.We are currently addressing the matter with our team to ensure it is resolved promptly and doesn’t impact future guests.Your feedback is invaluable, and we hope you will consider giving us another chance to provide you with the high-quality experience we aim for.Thank you again for bringing this to our attention.Sincerely,