Note fondée sur 245 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Sylvain de Iviers

Je recommande cette hotel.

Publié le 16 janv. 2016 sur Hotels
L equipe de l Hotel Harry ont été très sympathiques. Toujours près à me rendre service. Prise en charge de réservation, conseils pour les visites. L ambiance et la décoration de l hot le années 50 avec ambiance cubaine est vraiment dépaysante. J'ai adoré mon séjour :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2016 par Harry, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain, It was a pleasure to be of service to you. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Hotel Harry
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Great location and cool bar downstairs, unfortunately everything else was a shambles. Sound travelled through the rooms so if you are staying on Fridays or Saturdays, dont expect to sleep until 2am. (No mention on Expedia listing of late night club). The room was dusty and dated, bathroom drain a little smelly. Possibly preference but bed was uncomfortable, to soft with no support. No duvet cover, only sheets around the duvet which wasnt clean. I don't expect much for budget but this place didnt get any of the essentials right. Wouldn't stay again and personally think the rooms are not fit for purpose on club nights. Note: cant fault staff, they were all friendly and respectful.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Wotif
The room didn’t even have a mirror or ventilation! Stayed 1hour and handed keys back and stayed elsewhere
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Wotif
Clean rooms
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Goleta

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Unfortunately, the room had a strong chemical odor (new carpeting I was told put in during the pandemic) and was also musty/mildewy. Left the following morning physically ill. The manager on duty tried to help, but he had no real options. If you have any sort of allergies, this is not the place for you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Vanessa Pasuch, Gestion de l’hôtel
Dear Joakim,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Hotel Harry, Ascend Hotel Collection. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. Please contact us via email on stay@hotelharry.com.au to describe your experience so we can improve and offer a better experience to you on your next visit.Feedback from our guests on their experiences is what we use to further our constant improvement. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future. Thank you,Vanessa PasuchHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Wotif
Room was nice. Very cool bar downstairs, staff were lovely as well
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2023 sur Lastminute
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels