Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de St-Jean sur Richelieu

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2021 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Dear Julien, Thank you for reviewing your stay 10/10. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Ibis Sydney Airport Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2019 par Jeena, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback - It is much appreciated!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Jeena, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review on our hotel!
1 sur 5
par un voyageur de englewood cliif

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
in my life never see a hotel dirty like this . they have cleaning problem everywhere so dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Ibis Sydney Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Murat,Thank you for your feedback. We apologise that the cleanliness did not meet your expectations during your stay. This is not the standard we aim to uphold, and we will address these concerns with our housekeeping team immediately.We appreciate you bringing this to our attention and hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future.Kind RegardsIbis Sydney Airport Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
飛行機の音がうるさい。 窓際から隙間風がスースー入ってきて寒い。 日本人の受付スタッフの感じが悪かった。 部屋が狭すぎてストレス
4 sur 5
par un voyageur

Must try harder.

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
There seems to be an emerging trend with Ibis hotels. Helpful staff, but poor cleanliness and presentation. The hotel looked old, dusty and lacked amenities compared to similarly priced offerings. The location is great, but things like the slow internet, a restaurant pick up fee for room service detract from what was generally a pleasent experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Ibis Sydney Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts. We’re glad to hear our staff were helpful and that you enjoyed the location. We apologise that the cleanliness and the amenities did not meet your expectations during your stay. Your feedback is important to us, and we will discuss your comments with our team to enhance our guests’ experience.Kind Regards,Ibis Sydney Airport Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Wotif
Good place to stay for one night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Ibis Sydney Airport Team, Gestion de l’hôtel
Hi Doerte,Thank you for your review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again soon.Kind Regards,Ibis Sydney Airport Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Very basic. Not even hair conditioner in the shower. Bed is very thin and uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Ibis Sydney Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Carol,Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We appreciate your comments regarding the lack of amenities and the comfort of the bed, and we will take this into consideration for future improvements.Kind RegardsIbis Sydney Airport Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Buena ubicacion cerca del aeropuerto