Note fondée sur 957 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2018 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for taking the time to review our property and share your experience. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We wish you all the best and look forward to welcoming you back to Quest Mascot. Thank you The Team at Quest Mascot
1 sur 5
par Patricia

REGRETS

Publié le 18 août 2017 sur Hotels
Nous sommes arrivées pour une nuit, le 30/07/2017. A notre arrivée, il m'a été demandé de verser une caution de 50 euros, avec ma carte bancaire. Le lendemain, nous sommes partis et nous avons laissé la chambre sans aucun problème. 3 jours après, j'ai constaté sur mon compte un débit de 50 et des frais 1,05e, à l'ordre de First Stirlin. J'ai immédiatement contacté Hotel.Com, des recherches ont été faites et ce service m'a répondu que je devais être remboursé sous 15 jours. Nous sommes le 18/08/2017 et je n'ai pas été remboursé, donc je suis très mécontent !.
5 sur 5
par un voyageur de France

Thierry et Francoisr

Publié le 16 oct. 2016 sur Hotels
Excellent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Young man at reception very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Quest Mascot Team, Gestion de l’hôtel
Dear Alexander, Thank you for choosing to stay at Quest Mascot.Wow, 10 out of 10! We are delighted to hear you enjoyed your stay with us and it is pleasing to read that you found our apartments to be beautiful, clean and airport central. We look forward to welcoming you back again in the near future.Warm regards,Quest Mascot Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Wotif
The apartment had everything you could possible need, The suite was very large
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Quest Mascot Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kerri, Thank you for taking the time to share your experience with us and we are delighted to hear you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back again in the near future.Warm regards,Quest Mascot Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Far from train
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Quest Mascot Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mikhail,Thank you for taking the time to share your experience with us and we are delighted to hear you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back again in the near future.Warm regards,Quest Mascot Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Wotif
I I found it quite comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Quest Mascot Team, Gestion de l’hôtel
Dear RobynThank you for taking the time to share your experience with us and we are delighted to hear you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back again in the near future.Warm regards,Quest Mascot Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Wotif
Property is amazing , staff are very friendly and helpful loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Quest Mascot Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kesaia, Thank you for choosing Quest Mascot. We were delighted to host you on your recent visit to Mascot and pleased to hear that your stay was both comfortable and enjoyable. Your feedback has since been shared with the entire team. We look forward to welcoming you back again in the near future.Warm regards,Quest Mascot Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Wotif
There was nothing about my stay that I could winge about, I will be staying there on Friday again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Quest Mascot Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Quest Mascot.Wow, 5 out of 5! We are delighted to hear you enjoyed your stay with us and it is pleasing to read that you found our apartments to be beautiful, clean and airport central. We look forward to welcoming you back again.Warm regards,Quest Mascot Team