Note fondée sur 892 évaluations de clients
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3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Hôtel bien situé offrant la possibilité de prendre une navette pour se rendre à l’aéroport
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
There was a lack ok maintenance everywhere
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur de Nouméa
Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
Absolument aucun monte charge ni ascenseur pour un hôtel près d’ un aéroport....
Les valises sont souvent lourdes ...et les chambres sont à l’étage.
Le personnel est serviable et très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Theodore, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the CKS Sydney Airport Hotel. We always ask our guest if they need a hand with their bags when they check in as we know that two of our buildings don't have an elevator. I'm sorry if our staff didn't ask if you needed help, I will pass it along. Please think of us next time you stay in Sydney. Warm Regards, Theodore Carter-Bailey Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Theodore, Gestion de l’hôtel
Dear Emilie, Thank you for staying with us at the CKS Sydney Airport Hotel. Our staff found great enjoyment in your comments about our hotel and we are all pleased that you had an excellent time while you visited Sydney. Please think of the CKS Sydney Airport Hotel on your next trip to Sydney. Warm regards, Theodore Carter-Bailey Front Office Manager
par un voyageur de Nouméa
Publié le 21 févr. 2020 sur Expedia
Il manque un ascenseur pour un hôtel proche aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Theodore, Gestion de l’hôtel
Dear , Thank you for staying with us at the CKS Sydney Airport Hotel. We always ask our guest if they need a hand with their bags when they check in as we know that two of our buildings do not have an elevator. I'm sorry if our staff didn't ask if you needed help with your bags, I will pass it along. Please think of us next time you stay in Sydney. Warm Regards, Theodore Carter-Bailey Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Pranaya Ojha | Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your room did not meet your expectations. We appreciate your comments and are actively working on updates to enhance our guests' experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. In the meantime, please feel free to email me at hm.ckssydneyairport@silkarihotels.com.au to discuss further.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia