Note fondée sur 474 évaluations de clients

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3,9 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par lucien

Belle de loin mais loin d'être belle

Publié le 8 mai 2016 sur Hotels
Deux jours à Sydney harbor, lieu fantastique gâcher par un B and B , vieille bâtisse poussiéreuse et crasseuse dont le seul but des hôtes c'est de faire du frics sur notre dos. Très hautains prenant toutes remarques de très haut.salle du déjeuner pouvant accueillir au maximum 8 clients alors que nous pouvons être une bonne quinzaine à vouloir déjeuner, soit on attend soit on mange dehors!!!! La propriétaire devient hystérique à la moindre remarque et je me suis fait traiter de "vous êtes bêtes " voulant insister sur la mise en place de mes valises dans le coffre de ma voiture avant de déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2016 par James, Gestion de l’hôtel
Chers lecteurs, Ce client a tenté de partir sans payer. Qu'est-ce que l'on peut généralement appeler un voleur en termes communs. Son pas souvent, nous rencontrons les clients qui aiment faire leurs propres règles. Un invité très spécial qui aime être différent en ne payant pas pour facilites utilisés. Comment très faible d'entre eux. Vérifiez les autres commentaires, ce client ne comprend pas l'étiquette appropriée lorsque vous voyagez. Warmest et le meilleur toujours
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2014 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2020 sur Hotels
Very nice areas also quite
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2020 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2020 par Rockslobster, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind and thoughtful review. We hope to welcome you back in the future. Warm regards
2 sur 5
par un voyageur

Sad

Publié le 28 mars 2020 sur Hotels
Booked this because it was included breakfast and got noticed first when We got there that they cancelled that. No one was there during the days so We could not talk about checking out early. Did not even get any compensation for No breakfast, which is WHY You book a B&B..... got very disapointed, Wi-Fi did not work in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2020 par Rockslobster, Gestion de l’hôtel
HI Nona Not sure if you noticed but we are in the middle of a pandemic. Hence, due to the LAW and government regulations of social distancing we are required not to serve the complimentary breakfast for yours and ours safety. The breakfast is complimentary so not sure why we would refund you for something we pay for. We see you paid well under $80 per night so not sure how much we could have refunded you. Our business is responsible and we refuse to put anyone at risk regardless of the rating we receive for suspending the breakfast. We face fines of $5000 if we were to continue. Have a safe trip back to your country.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mars 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Private bath down the public hall.

Publié le 20 mars 2020 sur Hotels
Paid double rate for private bath and the room we got. Upon checking in, we found out that our private bath was down the public hall--had to dress to leave our room to get to the "private" bath. Also had problem with the rate we paid which was almost double what was being paid for rooms on the second floor with private baths. We were on the third floor (no elevator) with our "remote" private bath.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2020 par Rockslobster, Gestion de l’hôtel
Dear John Thanks for the review albeit totally misleading and inaccurate. We only have 2 floors and at various times along the booking process we let guests know we only have stairs as it's a b&b NOT a HOTEL. We weren't aware of your aversion to walking. Secondly, the lower level has a shared bathroom, not private as you inaccurately mentioned. Thirdly, the rate is nowhere near double and your rate was booked on a 3rd party channel not with us. Quite disappointing when we need to constantly need to reply to guests who come along complaining of no elevator when it's it a 2 floor b and b. Guests need to read all our communications bro avoid disappointment. But despite the above errors we are happy your chose to stay with us. All the very best The SHBB team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2020 sur Wotif
The property is very well positioned for accessing by foot Circular Quay, many coffee shops and galleries etc. in The Rocks area and the Harbour Bridge. Unfortunately my shared bathroom and toilet were a floor above my bedroom which made it very awkward to access, via a narrow set of stairs, during the night and this was not mentioned in the description of the room I chose. You could also hear other guests moving around downstairs and in the room above and if they had been the very noisy type, it would have been a problem. The property feels like it is in need of some TLC.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2020 sur Expedia