Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2022 sur Expedia
Tres bel hotel Un peu loin des restaurants Les toilettes pour hommes du rez de chaussee etait tres nauseabonde jusqu'a en vomir...odeur d'urine epouvantable,je l'ai indique aux personnel de l'accueil qui on semble sans interressement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Gaylord Lamy, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to provide such a positive review following your recent stay with us. On behalf of our entire team at The Langham, Sydney we thank you for your support and I hope we can welcome you back to the Hotel in the near future. Kind regards, Gaylord Lamy General Manager The Langham, Sydney
5 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur de Montréal, Canada

Ravi

Publié le 16 janv. 2017 sur Expedia
Le Langham de Sydney est un hôtel fantastique. Raffinement. accueil, confort à leur sommet. Décor remarquable, personnel attentionné et compétent. Les services offerts dépassent largement nos attentes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2017 par Saha Salim, Gestion de l’hôtel
Dear Ravi Thank you for your kind feedback. Here at The Langham, Sydney, we aspire to exceed expectations of all our guests. I am so pleased that our services went beyond your expectations. We look forward to exceeding your expectations again on your next visit to The Langham, Sydney. Kind Regards Saha Salim Revenue Manager
4 sur 5
par un voyageur de Alameda

Publié le 28 oct. 2024
Generally, a nice, clean and quiet property. The best part is how spacious the rooms are --- larger compared to other downtown hotels. Beds are very comfortable --- housekeeping service is exceptional. Bell service was also excellent. And breakfast buffet is very nice! Main drawbacks of the property are the limited dining and location. Their restaurant is only open for breakfast, so in-room dining is the only other option (which was just average). The hotel is also located on a very quiet street with minimal businesses/shops. You have to walk at least 10 minutes to find a good restaurant, which oftentimes means walking uphill or stairs, based on the hotel location. Not ideal if you're looking for an easy place to eat at night.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
We had a wonderful 3 nights here. We were upgraded and had a huge room. The staff were very attentive at all times. We were extremely pleased with our stay and can't wait to return.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
スタッフの方の対応が本当に素晴らしかったです。スマート。 内装も少しシックな感じが可愛らしく、客室の窓からの眺めもとても良かったです。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Was a really lovely hotel overall. Staff were warm and attentive.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Wotif
We loved our stay at the Langham, everything was perfect and the staff were phenomenal. We will definitely be back.