Note fondée sur 2 188 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Expedia
very nice spacious and well equipped apartment. view of the bridge. the leisure area on the 23rd floor is good for the swimming pool and spa. On the other hand, the gym is much less equipped than hotels in this category.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Tissa Wickramasuriya, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Ludovic,Thank you for taking the time to share your recent experience at The Sebel Quay West Suites Sydney. At The Sebel, we strive to provide a superior service for every customer; therefore, your feedback is very important to us. It is our hope to welcome you again in the near future.Sincerely, Tissa Wickramasuriya Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2022 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Elisa, Thank you for your review and choosing to stay at The Sebel Quay West Suites Sydney for your visit to the area. The team and I hope to see you return to us again in the very near future. Kind Regards, James Ferguson General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2022 sur Hotels
Personnel réception efficace et sympathique. Petit déjeuner très moyen, personnel du restaurant très très sympa mais absolument pas efficace dès qu’il y a un peu de monde. Chambre ok mais un peu vieille, cela ressemble plus à un 4* qu’à un 5*.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2022 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Raphael, Thank you for your review and feedback following your stay with us. The team and I are thrilled you enjoyed your stay and hope to see you return in the near future. Kind Regards, James Ferguson General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Québec, Qc, Canada

Publié le 29 janv. 2020 sur Expedia
Excellent hôtel, très bien situé. Le seul hic le wi-fi se débranche à tout moment. Personnels attentifs et serviables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2020 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Suzanne, Thank you for your review and feedback following your stay with us at The Sebel Quay West Suites Sydney. We hope to see you return to us again in the very near future. Kind Regards, James Ferguson General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2019 sur Hotels
le sejour a été positif on avait une belle vue de notre chambre le service éteint impeccable sauf internet dans la chambre avait beaucoup de coupure on avait aviser la réfection et elle ne comprenait pas le problème et n'as cherche a comprendre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2019 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin, Thank you for your email and feedback following your stay with us at The Sebel Quay West Suites Sydney. We appreciate your choice to stay with us and hope to see you return to us again in the very near future. Kind Regards, James Ferguson General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très bon établissement

Publié le 9 août 2019 sur Hotels
Hotel très bien placé, confortable avec une piscine et un jacuzzi bien chauffé. Le pdj est bon et complet. En plus un menbre de l'accueil parle très bien français.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Gerard, Thank you for your review and feedback following your stay at Quay West Suites Sydney. The team and I hope to see you return to us again in the very near future. Kind Regards, James Ferguson General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
Séjour impeccable au Sheraton vraiment à la hauteur de ça réputation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2019 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Omar, Thank you for your review and choosing to stay at Quay West Suites Sydney. We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again in the very near future. Kind Regards, James Ferguson General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Emplacement de rêve et service très attentionné

Publié le 10 déc. 2018 sur Hotels
Arrivés à l’aube après un long, long voyage, nous avons été chaleureusement accueillis. L’appartement réservé offrait une très belle vue sur l’opéra de Sydney et le Harbour Bridge. On ne pouvait rêver mieux. Espace, bon aménagement, très bonne literie, piscine et proximité de Citcular Quay. Nous avons beaucoup apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Armelle, Thank you for choosing to stay with us at Quay West Suites Sydney and for providing feedback from your stay. The team and I hope to be able to welcome you back again in the very near future. Kind Regards, James Ferguson General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2018 sur Expedia
I arrived at 09:00 and a room was ready, good ! But my room was on a lower floor 9th floor facing a highway. The windows are single glass . So my room was very noisy. If you stay at that hotel make sure that you have a room in the top floors 18-22. This hotel has a strange policy regarding room cleaning. They came to clean the room in late afternoon 15:30 when I was taking a nap. So I had 2 days without room cleaning !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2018 par Cleo, Gestion de l’hôtel
Dear Luc, Thank you for your review and choosing to stay at Quay West Suites Sydney. Our Housekeeping team can provide a service at any time of the day and can be called to do this through Reception when it suits our guests. We appreciate your feedback and hope to see you again soon. Kind Regards, Cleo Seaman General Manager