Note fondée sur 109 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2023 sur Hotels
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Horrible
Publié le 10 mars 2018 sur HotelsParmi les auberges que j'ai pu faire, celle ci est bien la pire.
L'accueil peut aller mais dès qu'on rentre dans la chambre où l'on trouve des détritus ou des vêtements parterre on se rend vite compte de l'état de l'auberge. Du sang séché sur le matelas que l'on voit car on doit faire son lit.
Apparemment le ménage est fait une fois par semaine à ce que j'ai compris, ce qui rend la salle de bain d'autant plus insupportable car on retrouve des cheveux, des insectes, et des rasoirs, savons ...
Je n'ai même pas osé toucher à la cuisine.
Aucune wifi durant le séjour, personne n'arrivait à se connecter.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The staff were wonderful, the room was excellent, the location is awesome; the parking was a breeze - especially for Sydney; and all for an excellent price. We wanted to extend, but unfortunately for us, they were fully booked.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Stuart Ryan - GM, The Village Glebe, Gestion de l’hôtel
HI Jennifer,Thanks for your review! It is great to hear your enjoyed the room and found yourself an excellent price!We look forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Took away my access to my room a day early not allowing me to stay the last night of my trip, had to stay elsewhere. Still charged me for the night when I raised the issue and went to get my belongings.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stuart Ryan - GM, The Village Glebe, Gestion de l’hôtel
Hi Charles, Records indicate that you had not paid for you extension - and once done so you were granted access however had already given this review. It is a shame you did not allow us a chance to correct your experience before sharing it.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Wotif
Other guest noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stuart Ryan - GM, The Village Glebe, Gestion de l’hôtel
Hi Ross,Thank you for your review, Safe Travels
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Wotif
I had booked an overnight stay for "Bed in Twin Female Ensuite Dorm" as appeared on my trip receipt but instead, I was given a room with two bunk beds that could fit four. And the rest of them are males (with me being the only female) when I asked specifically for a female-only room. Worst, one chap was hitting for me!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stuart Ryan, Gestion de l’hôtel
Hi Yun Seh,Our records indicate that you stayed in a Twin Female Ensuite Room. Our staff are always more than happy to make adjustments to ensure your comfort - however there are no notes in our Handovers which indicate you approached our team.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
The property is not bad. But there is no lift in the property so you have to climb up many flights of stairs. Not suitable if you have a lot of luggage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stuart Ryan - GM, The Village Glebe, Gestion de l’hôtel
Hi Jie,Unfortunately, adding a lift to our 3 story building is not sensible. Sorry that you were unable to enjoy the stay because of this
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stuart Ryan - GM, The Village Glebe, Gestion de l’hôtel
Thanks Julia
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Great secure property. Great staff, check in was excellent. However, they need to provide the very basics - no bath soap, no clothes hangers in the wardrobe, no jug (but they were good to provide one immediately upon request), no heater (in winter!) the air con did not work.
Otherwise, a great place. I would return in Summer time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stuart Ryan - GM, The Village Glebe, Gestion de l’hôtel
Hi Nime,Thanks for your review - I am happy to read you had a great experience with our reception team. Your Feedback has been shared with our Head Office and we expected changes to be made shortly
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Lastminute
Great location, very busy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stuart Ryan, Gestion de l’hôtel
Hi Jonathan,Thanks for your review - I am glad you enjoyed your stay!