Note fondée sur 393 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Loved the amenities, especially the rooftop pool and the room! Would stay again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Wotif
Thank you for everything
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
I Felt Comfortable and Enjoyed the Feeling Friendly Atmosphere and I would Stay again
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Wotif
Very good hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Wotif
Rooms not properly cleaned, no bathroom door.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Good value
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de kiama

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Second time staying here and would never return. Staff are inept and rude. I was charged for an upgrade but didnt get one. They didnt even know what room I was in. When I asked for a refund, the staff told me they didn't know how to do that. Days later and still nothing. Guests partying until 3.30am and hotel staff did nothing, felt sorry for the guests who had to confront the patron's and ask them to quieten down. Do yourself a favour and stay somewhere else in Liverpool or Parramatta.