Note fondée sur 255 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
33 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,1 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Wotif
The front wouldn't open without a forced push. Bathroom was filthy, mould and white soap scum build up around shower. The bathroom door didn’t close, the door was not aligned to the door frame. Walls must be very thin between rooms as i could hear conversations next door. Wifi was rubbish. Would NOT recommend or the $100 charge for the night. Man at reception was rude, didn't give a crap about my feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Wotif
Animals scratching behind wardrobe during the night
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Wotif
Property needs rooms to be upgraded.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Wotif
The recipient was terrible the way he treated people no spoon to make coffee bathroom wasnt cleaned property will never stay hear again
5 sur 5
par un voyageur de Oakhurst NSW

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Good
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Budget motel but had everything we needed. Very short walk to the middle of town.
5 sur 5
par un voyageur de Oakhurst NSW

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
very good
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Wotif
very bad
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Wotif