Note fondée sur 246 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,1 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Wotif
Fair price
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Lastminute
Was as stated
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Lastminute
I had booked and pre-paid online weeks before arriving. The receptionist Noel took a further $100 off my credit card to be 'held for a week'. The sign behind him said the policy was that this would only happen if paying in cash.
We only had two towels even though I booked for 3 people.
The wi-fi did not work and Noel told me it didn't work 'on the other side of the road' where our room was. The lastminute website advertises wifi and I have two children.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Wotif
Floors were filthy benches had not been cleaned. Food left in cupboard. the room was not serviced while I was there
Person behind reception was as helpful as hip pocket in singlet
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Wotif
stained sheets were not acceptable
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Wotif
Unable to stay due to the state of the property and the smell that made us vomit upon opening the door.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Wotif