Note fondée sur 1 598 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bien placé

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Super bien placé. Personnel serviable. Bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Bijay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for contacting us.We appreciate your time to leave us a review. Our guests feedback are valuable to us.We hope to see you again on your future stays.Regards,Bijay ShresthaFront Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Bien placé. Grande chambre mais nécessite rafraîchissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Bijay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for staying with us.We valued your feedback and this helps us to improve our guests experiences. Regards,Bijay ShresthaFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur de Colomiers

Publié le 4 avr. 2024 sur Expedia
Très bien placé tout était très bien sauf le lit vraiment trop trop dur malgré qu'il ait mis un sur matelas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Bijay, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for staying with us.We appreciate your time for your feedback and valued them. Your feedback is essential for us to improve our guests experiences.Regards,Bijay ShresthaFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Bijay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for staying with us.Your feedback is valuable to us and we have acknowledged your comments which helps our team members to enhance our guests experiences in future.Regards,Bijay S.Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2023 sur Expedia
The kitchenette
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Metira Guest service agent , Gestion de l’hôtel
Dear Guest , Thank you for choosing us ! and Thank you so much for your feedback and we can't wait to welcome you back for another great experience in the future .Best regards
4 sur 5
par un voyageur

Personnel agréable mais hôtel en rénovation

Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
Personnel accueillant mais hôtel en rénovation qui n'a été annoncé qu'au dernier moment. Le moins confortable était un seul ascenseur fonctionnel qui rendait les montées ou descentes très lentes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Bijay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your wonderful feedback on your recent stay! It's great to hear that the staff at the hotel were friendly and professional, providing you with a positive experience throughout your stay. We apologize for the inconvenience caused by the renovation & the Lift. We truly appreciate your kind words, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay at the hotel. Kindest regards, SHS Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Grandeur des chambres.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par Bijay, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing YEHS Hotel Sydney Harbour Suites and taking your time to share your positive feedback with us.We are absolutely pleased to note that you had a great experience with us. We appreciate your positive comments on various aspects of your stay and will share all with the team.The team will be delighted to receive high praise, as all the effort they made is recognized by your kind words.We are sincerely grateful for your high recommendation and do look forward to your early return.Kind regards,Bijay S.Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Chambre confortable, service nul

Publié le 2 févr. 2023 sur Hotels
L’enregistrement à l’hôtel prend une éternité et les réceptionnistes sont cachées derrière d’immenses écran d’ordinateur. On ne peut pratiquement pas les voir. Le déjeuner est servi au petit café situé à côté de l’hôtel, mais il faut choisir 1 seul item parmi une courte liste et le café ou le jus n’est pas inclus. Il y a 2 machines à café dans le hall de réception de l’hôtel, mais elles ne fonctionnent pas très bien et le café y est infecte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2023 par Bijay, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you for the lovely review.We are delighted that you had a great stay with us and that you appreciated various aspects of our hotel. Our hotel is indeed located strategically near to the train station, shopping malls and restaurants. We are also pleased to hear that the hospitality of our hotel staff had left you with a positive impression. This gives us motivation to continue delivering service excellence to our valued guests.Kind regards,Bijay S.Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2023 par A T, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete this review regarding your experience at YEHS Hotel Sydney Harbour Suites. Your feedback is particularly important in helping us to improve and achieve a better service quality.On behalf of our entire team at Sydney Harbour Suites, we thank you for your support and I hope we can welcome you back to the Hotel in the near future. Kind regards, SandraGuest Service Agent